Gå til innhold

Sniktitt: Sony Xperia Tablet S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[størrelse: Ikke oppgitt]

Man finner størrelse og pris fra Sony selv(http://www.sony.no/product/xperia-tablet-s/tab/editorialarticle2).

 

Dette skal definitivt bli mitt nettbrett til jul!! Sony har fått opp dampen og lager flotte, gode mobiler. Det er greit nok at den kan ha svak skjerm, men LCD, OLED, IPS og LED-skjermer er jo ikke beregnet på utebruk... Mobilskjermer er ikke brå ute uansett. Ute bruker jeg kun bøker, eller mobil i skyggene =)

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som tenker koffert når jeg ser denne overskriften. P.S. ville heller kjøpt ASUS Transformer Pad Tf300t med 32 GB og samme pris

 

Sony Xperia Tablet S er nyere enn TF300T. Asus er usikker på om TF300 skal bli Jelly Bean-oppdatert, men Sony lover 4.1 Jelly Bean til alle 2012 mobiler/nettbrett, men er mer usikker på 2011-modellene. Så jeg skal gå for Xperia, siden jeg da er garantert litt lenger levetid ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734
Er jeg den eneste som tenker koffert når jeg ser denne overskriften. P.S. ville heller kjøpt ASUS Transformer Pad Tf300t med 32 GB og samme pris
Sony Xperia Tablet S er nyere enn TF300T. Asus er usikker på om TF300 skal bli Jelly Bean-oppdatert, men Sony lover 4.1 Jelly Bean til alle 2012 mobiler/nettbrett, men er mer usikker på 2011-modellene. Så jeg skal gå for Xperia, siden jeg da er garantert litt lenger levetid ;)

 

Asus har allerede begynt å sende ut oppdatering til Android 4.1 Jelly Bean til Asus Transformer Pad Tf300t i noen land. ASUS har også laget de beste android netbrettene til nå.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...