Gå til innhold

Kommentar: Velkommen til nye Amobil.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner at reklamen er nødvendig, men det finnes en grense for hvor stort et toppbanner kan være før det blir for dominerende. Etter mitt syn har amobil krysset denne grensen med dette designet. Mer enn 50 % av skjermarealet er dekket av reklame. Kun -en- redaksjonell sak var synlig uten skrolling.

 

Ellers synes jeg designet er fint.

 

 

Lenke til kommentar

- Kommentarfeltet er litt sammentrykket og gjemt ved siden av reklame, mer plass?

- Mindre reklame, nå begynner det å ta helt av

- Linken til forumet på toppen av siden bør linke til mobilforumet slik som før

 

Ellers ser det bra ut, smått uvant, men tilvenning skjer fort.

 

Kom gjerne med flere nyheter, raskere. Nå dukker det meste opp på forumet og blir diskutert der før dere rekker å legge ut noe om det.

Endret av TheMoonMan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Testet helt uten Adblock osv. bare for å se hvordan det ser ut.

 

........Fytti helvete for et smøreri av animerte reklamer som kjemper om oppmerksomheten til den som prøver å faktisk lese hva som står om det nye designet.

 

Designet på selve siden er sikkert finfint, men jeg syns desverre det drukner i idiotiske animasjoner!

En fin regel er at hvis det beveger seg, blir det blokkert :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle ønske dere kunne gjort noe mer interessant med RSS-feeden. Prøv å finne litt inspirasjon fra andre store teknoblogger. En overskrift og en kort setning er litt lite for å lokke meg over til amobil.no når jeg skummer gjennom Google Reader om morgenen. Da er det heller The Verge, Android Central og Android Police som klarer å få meg til å klikke meg videre til den faktiske artikkelen, og dermed får vist reklamebannerne sine.

Lenke til kommentar

Rent og pent design. Den klager ikke lenger over aktivert AdBlock. Var ikke så ille når jeg skrudde av AdBlock/FlashBlock heller, men animerte Flash-reklamer er og blir fy-fy. Tok meg en tur innom ITavisen for moro skyld. På 1920x1080 ser jeg såvidt én sak med AdBlock/FlashBlock av. Djeez. Hvem er så teknologiinteressert at man leser slike sider, og samtidig kjøper PC-en fra Elkjøp pga en animert Flash-reklame?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...