Gå til innhold

Sony lanserte James Bond-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og nøyaktig hva er forskjellen på Xperia V og Acro S? Bortsett fra 4G...

 

Føyde til litt nå i teksten: Xperia V benytter også Qualcomms MSM8960-brikke, som har den nye Krait-CPUen som har bedre ytelse enn Scorpion-CPUen som sitter i MSM8260-brikken til Acro S.

 

Vi kommer tilbake med mer detaljert info etter hvert, og vi satser selvfølgelig på å få til en skikkelig sniktitt på telefonen i løpet av messen.

Lenke til kommentar

Ser her ( http://www.technobuf...ria-v-hands-on/ ) at den har hodetelefonutgang på toppen (enda godt), er ladepluggen på siden. Men ser ut til å mangle dedikert kameratast, og klarer heller ikke se hvor sim og minnekort settes inn? Ligger dette under bakdekselet som man kan ta av, og kan man isåfall også bytte batteriet?

Har den ladeterminaler som Acro S som gjør at man enkelt kan docke den for lading?

Endret av nisak80
Lenke til kommentar

Er det tilfelle at denne har hodetelefonutgangen på siden???

Ellers ser den jo veldig smashing ut, jeg som hadde bestemt meg for å bestille Acro S idag, men nå tror jeg at jeg må vente litt gitt.

Snakker om Xperia V

 

Samme her.. Var så klar til å bestille Acro S i morgen, men nå blir det vel å vente noen måneder til :hm:

Lenke til kommentar

Ja som mange andre her så blir det å vente med Acro S kjøp til fordel for Xperia V, men merkelig at Sony skal skyte sine egne produkter i foten så raskt (har nesten kommet på lager hos Netcom f.eks)

 

Syntes det er veldig rart ja, ville tro de var interesert i og selge litt av AcroS før de lanserte XperiaV, men de måtte vell ha noe og vise frem i Berlin da, så da er det vell kanskje heller AcroS'n som har vært veldig forsinket.

Spørsmålet er jo når XperiaV blir å finne i butikken, Q4 kan jo bety alt fra neste måned til nyttår.

Kjenner også at det irriterer meg at de ikke har funnet plass til dedikert kameratast, og ser heller ikke ut til at den har konnektorene som gjør at man kan sette den i ladedock som AcroS'n kan. Fafo hvorfor kan de ikke lage en telefon som har alt jeg ønsker, alltid må det mangle enten det ene eller det andre.

Lenke til kommentar

Litt off topic men leser at mange vil ha denne fremfor Acro S. Har selv hatt Acro S i en uke og er meget fornøyd. Fordelen med den fremfor Xperia V er et bedre frontkamera 1,3 mpix på Acro S mot VGA på Xperia V og så har Acro S kameraknapp (greit for kvikkstart og bilder under vann). Og ladedocken til Acro S er genial. Ellers ser Xperia V veldig flott ut og er helt sikkert en meget god mobil :)

Lenke til kommentar

Litt off topic men leser at mange vil ha denne fremfor Acro S. Har selv hatt Acro S i en uke og er meget fornøyd. Fordelen med den fremfor Xperia V er et bedre frontkamera 1,3 mpix på Acro S mot VGA på Xperia V og så har Acro S kameraknapp (greit for kvikkstart og bilder under vann). Og ladedocken til Acro S er genial. Ellers ser Xperia V veldig flott ut og er helt sikkert en meget god mobil :)

 

Da bestilte jeg Acro S'n. 3 Grunner til at xperia V ble forkastet.

Som både jeg har skrevet tidligere og som blutut poengterer Xperia V mangler dedikert kameratast, og docking for lading. Siste grunn er at jeg ikke har tolmodighet til å vente lenger, jeg vil ha ny telefon nå og ikke kanskje til jul.

Eneste som taler for Xperia V da er design. Så da blir det 3-1 til AcroS. Og etter nærmere ettertanke har jeg funnet ut at jeg ikke er så jålete heller ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...