Gå til innhold

Sniktitt: Dishonored (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer spillet til PC samtidig som det kommer på konsollene?

Eller blir dette noe Skyrim-DLC-lignende ræl?

 

Er vel Bethesda som utgir spillet, så det blir nok "ja takk begge deler". Klarer ikke å bli helt begeistret for dette spillet, selv om det virker som de har en del brukbare tanker.

 

I god Bethesda-stil får du samtalealternativer å velge mellom når du prater med personer du måtte møte.

 

Hjelp. :p

Lenke til kommentar

Klarer ikke å bli helt begeistret for dette spillet, selv om det virker som de har en del brukbare tanker.

 

Kvifor ikkje? Mekaniske grunnsystem designa av Arkane med alt talentet frå dei originale Thief- og Deus Ex-spela hanka inn er jo som ein våt draum for immersive sim-fans. At dialogen er simplistisk er ikkje akkurat ein varsellampe her - så vidt eg kan hugse var all dialogen i Thief anten heilt scripta, utan val, eller reine monologar, utan at det gjorde spelet dårlegare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klarer ikke å bli helt begeistret for dette spillet, selv om det virker som de har en del brukbare tanker.

 

Kvifor ikkje? Mekaniske grunnsystem designa av Arkane med alt talentet frå dei originale Thief- og Deus Ex-spela hanka inn er jo som ein våt draum for immersive sim-fans. At dialogen er simplistisk er ikkje akkurat ein varsellampe her - så vidt eg kan hugse var all dialogen i Thief anten heilt scripta, utan val, eller reine monologar, utan at det gjorde spelet dårlegare.

 

Er vel mest fordi at Bethesda er utgiver. Er ikke akkurat selskapet som tar de største sjansene,

 

Denne svadaartikkelen under, som høres ut som den er kjøpt og betalt (og skrevet) av Todd Howard hjelper heller ikke.

 

http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/2012/08/24/dishonored-6-ways-it-will-save-gaming/#gallery-top

Lenke til kommentar

Er vel mest fordi at Bethesda er utgiver. Er ikke akkurat selskapet som tar de største sjansene

 

Kanskje ikkje med eigne IP-ar, men som utgjevar har dei publisert ein del spel som ikkje akkurat var garanterte suksesser (og få av dei vart vel nokon suksess òg) - som Wet, ein undervurdert spel-ode til grindhouse-estetikk og Tarantino-vald, Brink, som hadde masse gode idéar og ein påfallande dårleg gjennomførsel av samtlege, eller det der middelalder-Gears of War/Co-Op-spelet med eit generisk namn. Hunted: Somethingsomething. For alt dei gjer galt, så synest eg ikkje viljen til å satse på litt aparte spel er ein enorm mangel hos Bethesda.

 

"Offisielle" blad er vel aldri den beste staden å hente informasjon frå, heller. Er jo reine reklameblekker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De holder seg vel for gode for WinXP da, så må nok hoppe over denne.

 

Skaff deg et liv, og slutt å sutre over at et firma ikke støtter et OS bestemorra di brukte under krigen.

 

Windows 7 overgår XP plenty.

 

Spillet ser bra ut, og blir sannsynlighvis kjøpt, selvom min tillit til bethesta begynner å bli litt tynnslitt med årene.

Endret av @andretnet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klarer ikke å bli helt begeistret for dette spillet, selv om det virker som de har en del brukbare tanker.

 

Kvifor ikkje? Mekaniske grunnsystem designa av Arkane med alt talentet frå dei originale Thief- og Deus Ex-spela hanka inn er jo som ein våt draum for immersive sim-fans. At dialogen er simplistisk er ikkje akkurat ein varsellampe her - så vidt eg kan hugse var all dialogen i Thief anten heilt scripta, utan val, eller reine monologar, utan at det gjorde spelet dårlegare.

 

This. For ikke å glemme at Viktor et eller annet har ansvar for arkitekturen i Dunwall - vi snakker om mannen som i det store og det hele bygde City 17.... Mye bra omtale om Dishonored på RPS og formentlig Eurogamer (gamer.no er som vanlig sent ute m omtale/sniktitt) - dette blir kjapt årets spill i mine øyne.

 

Ellers kommenterer jeg (nesten) aldri skrivefeil og dårlig språk, selv om jeg alltid har lyst. Men er litt i beit for å skjønne hva "...å kikke spottende bort på okseneseringen til sidemannen...." betyr. Mener artikkelforfatter at han av en eller annen grunn hånte sidemannen (spotte = håne, gjøre narr av,) eller mener han at han skottet bort på sidemannen, noe som i dette tilfellet blir noe á la å "kikke tittende bort på sidemannen...?"

 

Er i tillegg lei av alle som skriver at de stiller seg "undrene" til noe, når det unektelig heter "undrende...!"

Lenke til kommentar

Er vel mest fordi at Bethesda er utgiver. Er ikke akkurat selskapet som tar de største sjansene

 

"Offisielle" blad er vel aldri den beste staden å hente informasjon frå, heller. Er jo reine reklameblekker.

 

Det er jo akkurat det jeg påpeker. Alt vi har hørt sålangt er som tatt ut fra reklameblekker. Det gjør meg automatisk skeptisk. Mye av den samme hypen svirret rundt Brink, og man så jo hva det endte opp med.

 

Arkane har heller ikke gitt ut et spill siden 2006, Dark Messiah of Might & Magic, som ble en gigantisk flopp, og vel ødela hele Might & Magic-merket. (Selv om Might & Magic IX også hjalp til ganske bra) Nå var ikke det spillet i seg selv en katastrofe, og igjen så hadde de en del fiffige ideer, men det skortet på gjennomføringsevnen, selv om combatsystemet var bra.

 

Bortsett fra det så har de bare gitt ut Arx Fatalis, som var en brukbar Ultima Underworld-erstatter, og det er vel det man må håpe på denne gangen også kanskje. En brukbar Thief-erstatter, og ikke noe som kan erstatte ostehøvelen.

 

Vi får se når det kommer, da. Håper på det beste, men vi lever tross alt i 2012.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel mest fordi at Bethesda er utgiver. Er ikke akkurat selskapet som tar de største sjansene

 

"Offisielle" blad er vel aldri den beste staden å hente informasjon frå, heller. Er jo reine reklameblekker.

 

Det er jo akkurat det jeg påpeker. Alt vi har hørt sålangt er som tatt ut fra reklameblekker. Det gjør meg automatisk skeptisk. Mye av den samme hypen svirret rundt Brink, og man så jo hva det endte opp med.

 

Arkane har heller ikke gitt ut et spill siden 2006, Dark Messiah of Might & Magic, som ble en gigantisk flopp, og vel ødela hele Might & Magic-merket. (Selv om Might & Magic IX også hjalp til ganske bra) Nå var ikke det spillet i seg selv en katastrofe, og igjen så hadde de en del fiffige ideer, men det skortet på gjennomføringsevnen, selv om combatsystemet var bra.

 

Bortsett fra det så har de bare gitt ut Arx Fatalis, som var en brukbar Ultima Underworld-erstatter, og det er vel det man må håpe på denne gangen også kanskje. En brukbar Thief-erstatter, og ikke noe som kan erstatte ostehøvelen.

 

Vi får se når det kommer, da. Håper på det beste, men vi lever tross alt i 2012.

 

Ja!

Hvor mange ganger har ikke en utvikler lovt gull og grønne skoger de siste årene.

Far Cry 2, Brink, The Club, Battlefield 3 for å nevne noen eksempler.

Lenke til kommentar

Skaff deg et liv, og slutt å sutre over at et firma ikke støtter et OS bestemorra di brukte under krigen.

 

Windows 7 overgår XP plenty.

 

Gav deg en pluss siden du er så energisk i klaginga di. Må jo belønne sånt. :)

 

Tviler på Thief/SystemShock-standard på spillet, men håper det blir bra og ikke bare nok en cover-shooter(stabber?), bare i interessante omgivelser. Regner med at valgfriheten blir mer som DXHR kontra DeusEx, dvs mer 'lokal' valgfrihet. Fortsatt ganske mange steg opp fra CoD da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...