Gå til innhold

ZombiU blir beinhardt (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Nintendo er barnespillkonsoll? Jaja da har vi forskjellige syn og det er bra.

Synes Microsoft sin Xbox 360 er barnemaskin når man oppsummere de siste 2 årene med en haug med Kinect titler som har vært noe av det værste jeg har sett.

 

Jeg skal alltid ha en Nintendo maskin i hjemmet, og da skal jeg plukke med meg ZombiU og Rayman Legends om disse kommer enten på lanseringen til WiiU eller 4 måneder etterpå :)

Godt å høre om ZombiU blir vanskeligere en dagens FPS som er på onrails, autoaim samt på tomgass.

Endret av iToMaN
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kommer til å bli grisebra, og akkurat det wii u trenger - ei skikkelig gulrot med eksklusivitet!

 

Zombie-sjangeren har aldri vært større og viktigere. Se på L4D, Dead Island (kommer nytt til neste år!), Walking Dead, DayZ... Basically et utall av zombie-spill på absolutt alle platformer, og det er utrolig mye bra! :) Følg med litt da!

Endret av DashFiss
Lenke til kommentar

synes synd på de der folka som gidder å lage spillet. det blir nok en dundrende fail dette her. nintendo er barne konsoll number 1. så mario generasjonen og familie spillerne vil nok bare se på spill boksen og si fy for noe svineri. mens de slenger seg etter neste nye mario spill og wiimote tennnis spill.

 

Helt siden du dukka opp her så har jeg ikke sett noe annet enn iherdige forsøk fra din side på å trolle frem reaksjoner gjennom energisk negativitet og infantil utbasunering av dypt personlige meninger, opplest som om de skulle vært absolutte sannheter.

Liker du _ingenting_, gutten min?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

synes synd på de der folka som gidder å lage spillet. det blir nok en dundrende fail dette her. nintendo er barne konsoll number 1. så mario generasjonen og familie spillerne vil nok bare se på spill boksen og si fy for noe svineri. mens de slenger seg etter neste nye mario spill og wiimote tennnis spill.

 

Helt siden du dukka opp her så har jeg ikke sett noe annet enn iherdige forsøk fra din side på å trolle frem reaksjoner gjennom energisk negativitet og infantil utbasunering av dypt personlige meninger, opplest som om de skulle vært absolutte sannheter.

Liker du _ingenting_, gutten min?

 

ååå butthurt mye eller?... jeg snakker/skriver rett fra levra og pynter ikke på det, blir det for sterk kost for deg personlig så får du bare la være å lese.

Lenke til kommentar

synes synd på de der folka som gidder å lage spillet. det blir nok en dundrende fail dette her. nintendo er barne konsoll number 1. så mario generasjonen og familie spillerne vil nok bare se på spill boksen og si fy for noe svineri. mens de slenger seg etter neste nye mario spill og wiimote tennnis spill.

 

Sjekk ut hvordan salget av Resident Evil 4 fordeler seg over ulike plattformer - og VÅKN OPP!

Lenke til kommentar
synes synd på de der folka som gidder å lage spillet. det blir nok en dundrende fail dette her. nintendo er barne konsoll number 1. så mario generasjonen og familie spillerne vil nok bare se på spill boksen og si fy for noe svineri. mens de slenger seg etter neste nye mario spill og wiimote tennnis spill.
Helt siden du dukka opp her så har jeg ikke sett noe annet enn iherdige forsøk fra din side på å trolle frem reaksjoner gjennom energisk negativitet og infantil utbasunering av dypt personlige meninger, opplest som om de skulle vært absolutte sannheter.Liker du _ingenting_, gutten min?
ååå butthurt mye eller?... jeg snakker/skriver rett fra levra og pynter ikke på det, blir det for sterk kost for deg personlig så får du bare la være å lese.

 

Jeg er veldig glad i å se folk som sier sin oppriktige mening, keep it up ;)

Jeg kom bare med min oppriktige mening om din tilsynelatende voldsomme vane i å kommentere det aller, aller meste sykelig negativt. Hadde du enda forsøkt å underbygge påstandene dine en smule så hadde det kunne vært god underholdning. Men pr dags dato så sitter jeg igjen med et inntrykk av at hva du betegner som å "snakke rett fra levra" er hva jeg definerer som "trolling", intet mer, intet mindre.

Endret av OmniMog
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...