Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Note 10.1


Anbefalte innlegg

  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Det er utelatt opplysninger om batteriet og laderen i testen etter hva jeg kan se. Jeg gledet meg stort til å få tatt i bruk mitt nye nettbrett...S-Note med penn. Etter å ha fulgt alle prosedyrer fram til beskjeden om at brettet er klart til bruk, rakk jeg å bruke brettet og fikk testet multitask i ca. 4 timer før beskjeden om oppdatering av programvare er tilgjengelig poppet opp. Jeg fulgte så denne prosedyren til punkt og prikke, og ved nyoppstart av brettet viser det seg at den nye oppdatering overhode ikke støtter multitask/multiskjerm...!!!!! Det er faktisk den ENESTE grunnen til at det ble kjøpt Samsung Galaxy fremfor I-Pad. Gjenoppretting til fabrikkinnstillinger er heller ikke mulig fra 4.1.1 til 4.1.0. Jeg har sittet med Samsung support i 2 dager og vi har prøvd alle mulige løsninger uten at det hjalp. Anbefaling fra Samsung support ble å snakke med selger og sende brettet til service. Jeg har vært stolt eier av S-Note i 4 dager. Det er mulig jeg får tilsendt et nytt brett som erstatning. Imdlertid hadde jeg også bestilt et brett til min mann, dette ble hentet på posten i går kveld. Etter god gjennomgang fra Support ble det nye brettet satt opp korrekt og klart til bruk. Gjett hva...dette brettet var allerede oppdatert til 4.1.1 og her fantes ikke muligheten for å prøve ut multitask, det eksisterer ikke på brettet. Nye samtaler med support, nye gjenopprettinger til fabrikkinnstillinger som ikke fungerer. Det viser seg at det faktisk IKKE er mulig å gjenopprette til en eldre programvare. Så da sitter vi her med 2 maskiner som skal i retur, så himla koselig...NOT

Jeg reagerer også på hvor ekstremt varm batteriladeren til brettet blir ved oppladning. Min mann`s brett er ladet opp kun en gang, men laderen ble ille varm.

Mitt brett har vært ladet flere ganger, og det er akkurat samme med batteriladeren til det brettet. Da jeg kun har brukt brettet i noen dager, er jeg også overrasket hvor kort batteritid det er når du jobber med brettet. (hvor lang arbeidstid bør man forvente?) Brettet mitt holder bare i 3-4 timer. Jeg er redd for at det bærbare brettet bilr stasjonært før det har gått 1 år. Av samme årsak har vi nå 2 stasjonære lap topèr i huset. MEN det meste av det jeg har fått prøvd av programmer er topp på nettbrettet, filmer og div. annet. Jeg håper inderlig at de får fikset problemene med oppdateringen til 4.1.1 og varmeutviklingen i batteriladeren.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...