Gå til innhold

LG Optimus G kan bli markedets kraftigste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du liker oss på Facebook, lover vi å gi deg hyppige oppdateringer fra IFA-messen på våre Facebook-sider, i tillegg til at du selvfølgelig vil få de viktigste nyhetene også her på Amobil.no

 

Hvorfor ikke gjøre dette her på Amobil, da? Det bør ikke være noe hinder for mindre, hyppigere oppdateringer på hjemmesiden deres?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syntes alltid LG fikk ufortjent mye tyn pga av navnet sitt når det gjelder mobiler, helt til jeg hadde 2X'en. Aldri vært borti en så buggy telefon og stoler aldri helt på dem lengre uansett hvilke specs de flotter til med..

har en arbeidskollega med 2x, største søppelet jeg har vært borti.
Lenke til kommentar
Hvis du liker oss på Facebook, lover vi å gi deg hyppige oppdateringer fra IFA-messen på våre Facebook-sider, i tillegg til at du selvfølgelig vil få de viktigste nyhetene også her på Amobil.no
Hvorfor ikke gjøre dette her på Amobil, da? Det bør ikke være noe hinder for mindre, hyppigere oppdateringer på hjemmesiden deres?

 

Enig. Måtte gi opp amobil på facebook, var jo bare fjollete oppdateringer om Apple ting.

Lenke til kommentar

Det å lansere en toppmodell (?) nå med Android 4.0 er helt på trynet! Slik jeg kjenner LG kommer de heller ikke til å oppgradere den til 4.1 på lenge, om noen gang. Etter å ha hatt 2X i to uker og solgt den av ren frustrasjon kan jeg ikke si annet enn at de kan glemme det. De fleste med teknisk innsikt som har prøvd LG velger dem ikke igjen.

Lenke til kommentar

Hvis du liker oss på Facebook, lover vi å gi deg hyppige oppdateringer fra IFA-messen på våre Facebook-sider, i tillegg til at du selvfølgelig vil få de viktigste nyhetene også her på Amobil.no

 

Hvorfor ikke gjøre dette her på Amobil, da? Det bør ikke være noe hinder for mindre, hyppigere oppdateringer på hjemmesiden deres?

 

Vi skal selvfølgelig holde dere oppdatert på alt det viktigste på Amobil.no også, men av og til bruker vi Facebook-siden til å komme med mindre oppdateringer av hva vi har sett på messer, legge ut bilder av morsomme gadgets som kanskje ikke fortjener en større nyhetssak, eller meldinger om ting vi hører eller ser som kan være av interesse for mange - selv om det kanskje ikke alltid er verdt en nyhetssak.

Lenke til kommentar

LG hadde en gylden mulighet til å være markedsledende da de lanserte 2X da de var først med 2-kjerneprosessor. Problemet deres var at telefonen var full av bugs i tillegg til at oppdatering til ICS er altfor forsinket. Hadde de hatt større fokus på software ville nok langt flere vært fornøyd med telefonen og og kjøpt seg 4X HD, men nå har kundemassen flyktet til andre produsenter isteden.

 

Jeg har en 4X og er faktisk veldig fornøyd. Har fremdeles til gode å merke noen bugs og de har faktisk kommet med 2 oppdateringer siden lansering.

 

Optimus Ui er veldig intuitiv og man kan gjøre mange tilpasninger etter behov.

 

Vi får se om de har lært feilene fra 2X og fokuserer mer på software. Hvis ikke Jelly Bean kommer til 4X i løpet av året eller senest 1. kvartal blir det nok ingen flere LG telefoner på meg selv om jeg er fornøyd med 4X.

Lenke til kommentar

Men hvorfor ikke gjøre dette i f.eks en løpende artikkel her på Amobil? Eller i en forumpost med link fra forsiden?Jeg antar jeg ikke er den eneste leseren som ikke er interessert i å knote rundt inne på Facebook, men gjerne ville latt seg underholde av slike småsaker.

 

Absolutt en god idé, som vi vil vurdere. Vi skal være tilstede der folk er og på de tjenestene leserne våre foretrekker å bruke, enten det er Amobil.no, Facebook eller andre steder. Det ene utelukker ikke det andre. :-)

Lenke til kommentar

Men hvorfor ikke gjøre dette i f.eks en løpende artikkel her på Amobil? Eller i en forumpost med link fra forsiden?Jeg antar jeg ikke er den eneste leseren som ikke er interessert i å knote rundt inne på Facebook, men gjerne ville latt seg underholde av slike småsaker.

 

Absolutt en god idé, som vi vil vurdere. Vi skal være tilstede der folk er og på de tjenestene leserne våre foretrekker å bruke, enten det er Amobil.no, Facebook eller andre steder. Det ene utelukker ikke det andre. :-)

 

Bravo! Jeg er helt enig med ideen om å ha en løpende lenke på forsiden. Personlig "skanner" jeg gjennom sidene deres og andre teknikkmagasiner dagligdags og er ikke interessert i å måtte gå inn på egne Facebook sider. Hadde satt stor pris på om forslaget gjennomføres.

Lenke til kommentar

LG er alt for dårlige på å oppdatere toppmodellene sine med nye Android-versjoner. Ikke bare er de langt treigere enn alle andre, men relativt nye modeller (f. eks Optimus 2X) får antageligvis ikke oppdatering til Jelly Bean. Dermed har man en telefon som har en levetid på rundt ett år som er alt for lite. Synes at en mobil burde kunne få hvertfall to år med Android-oppdateringer (om ikke tre).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...