Gå til innhold

Kommentar: Velkommen til nye Hardware.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det vært noe fokus på mobile enheter? Siden vises veldig dårlig på iPhone ihvertfall.

 

Hei

 

Nye sider for mobil og nettbrett er neste prosjekt, og påbegynnes så snart de nye websidene er ferdigstilte på HW, Amobil, Akam og Tek.

 

Vi har ikke gjort noen endringer på mobilsidene i dag, men det har vært noen bugs den siste timen på grunn av nye stilark. Teknisk er på saken.

Lenke til kommentar

Har det vært noe fokus på mobile enheter? Siden vises veldig dårlig på iPhone ihvertfall.

Få skikkelig telefon? Funker 100% på WP7 :D

 

Ser ikke så bra ut i IE7 ...... :)

På tide å oppgradere kanskje? Er vel begrenset hvor mye ressurser man bør legge inn for å støtte utdaterte nettlesere.

 

Ellers ser det veldig bra ut. Eneste som trekker litt ned er den sinnsykt store bannedannonsen helt øverst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sidene er trege og tar svært lang tid å laste inn, til sammenligning så dukker Vg sine sider opp på under 30 sek på denne tilkoblingen , opp mot 40 sek om det er svært mange store bilder.

Hardware.no sine sider har tatt mer enn 2 minutter å laste inn her.

 

Edit : For å være fullastet og kunne feks svare direkte inn på forumtråden.

Edit 2 : Med litt caching går det noe fortere, men fortsatt tregt (over 60 sek ).

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Kan dere fjerne det gigantiske fuckings banneret på toppen av siden? Det fører bare til ekstra scrolling, er irriterende og er i veien.

 

Ellers god jobb.

 

Få deg Chrome som de fleste andre :)www.google.no/chrome

 

Chrome er værre enn IE. Chrome overvåker deg.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir nok mange nyheter fremover som kommer til å gå meg hus forbi. Kun hovednyheten får plass på min skjerm og jeg er ikke typen som driver og scroller meg nedover på sidene, står det ikke i "normalvindu" når det sjelden meg.

Jeg hater store ikoner i OS og liker vel egentlig ikke disse store fontene/bildene/reklamene heller.

Lenke til kommentar

Sidene er trege og tar svært lang tid å laste inn, til sammenligning så dukker Vg sine sider opp på under 30 sek på denne tilkoblingen , opp mot 40 sek om det er svært mange store bilder.

Hardware.no sine sider har tatt mer enn 2 minutter å laste inn her.

 

Edit : For å være fullastet og kunne feks svare direkte inn på forumtråden.

Edit 2 : Med litt caching går det noe fortere, men fortsatt tregt (over 60 sek ).

 

Går på ca 3 sekunder her...sitter du på modem eller noe?

Lenke til kommentar

Gratulerer!Det eneste jeg ikke liker med denne, er feeden fra forumet, at jeg ikke kan klikke på interessante poster og åpne i ny fane rett fra lista, men må hovre over og klikke linken :o)Ellers er det supert!

 

Heisann

 

Godt observert! Vi kikket litt på, og det har nå lagt til støtte for at du kan ctrl+klikke eller høyreklikke for å åpne posten i en ny fane. (Kan være du må reloade en gang og to for at det skal fungere)

 

Vi har også fjernet hoverfunksjonen, da det var litt irriterende at det spratt opp ting når man beveget musen rundt på siden.

 

Takk for innspill :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sidene er trege og tar svært lang tid å laste inn, til sammenligning så dukker Vg sine sider opp på under 30 sek på denne tilkoblingen , opp mot 40 sek om det er svært mange store bilder.

Hardware.no sine sider har tatt mer enn 2 minutter å laste inn her.

 

Vi har et par barnesykdommer. Et bilde fra bruktmarkedet på over en 1 MB hadde sneket seg inn. Dette har vi fjernet nå. I tillegg har vi et par andre elementer på siden som er større enn nødvendig og som vi vil fikse i løpet av ettermiddagen. Disse to endringene bør redusere tyngden på siden til omtrent det halve.

Lenke til kommentar

Er ingen ting blitt gjort med font størrelsen på menyen eller logoen siden betaen startet? Ser fortsatt litt for stort ut.

 

Ellers ser det nå greit ut :)

Er mye endret siden dere startet beta versjonen?

 

Hei

 

Vi har faktisk bestemt oss for å krympe header ca 10 prosent, men jeg tror ikke teknisk har kommet så langt i arbeidslisten ennå. (vi jobber i prioritert rekkefølge fra kritisk nedover til kosmetisk)

 

Det er jobbet kontinuerlig med designen den siste måneden, totalt har vi behandlet litt over 100 tickets fra leserne i tillegg til alt som er gjort internt. Her er listen over ting som er kommentert og fikset:

https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showproject=14

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...