Gå til innhold

Counter-Strike: GO ute nå (Mac, PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg liker hitboxen, farten og recoilen, den er mer som i 1,6. Liker derimot ikke alt rotet, måten våpnene ser ut som om de er henta fra cod, og aller minst hvor like ct og t ser ut i mine utrente "godgrafikkøyne".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg liker hitboxen, farten og recoilen, den er mer som i 1,6. Liker derimot ikke alt rotet, måten våpnene ser ut som om de er henta fra cod, og aller minst hvor like ct og t ser ut i mine utrente "godgrafikkøyne".

 

Tips: viss det er en trekant over spilleren så er de på laget ditt.

Det visste jeg.ikke, takk. Skal gå i grundigere testing av spillet snart.

Lenke til kommentar

CS og Ps2 Socom, eneste virklige gode multiplayer shootere der ute som har fokus på å knytte spillerne sammen, skreddersydd oppsett for klanmiljø og gode competetive elementer. Får håpe vi får se mer av dette poppe opp, lei av fokuset på respawn shooter tullet med elementer som er rettet mot en gruppe som ikke burde telle i et slikt marked.

Endret av Mwotm
Lenke til kommentar

Sålenge jeg får mine surf_ og kz_ kart er jeg fornøyd :wee: .

 

Ellers føler jeg at dette må jeg venne meg til. Er en stund siden jeg holdt på med CS, men så langt føler jeg det er litt rotete, så blir noen skudd på vennlige nå og da. Og de nye våpnene er jo ikke veldig gode å bruke. Erteskytere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sålenge jeg får mine surf_ og kz_ kart er jeg fornøyd :wee: .Ellers føler jeg at dette må jeg venne meg til. Er en stund siden jeg holdt på med CS, men så langt føler jeg det er litt rotete, så blir noen skudd på vennlige nå og da. Og de nye våpnene er jo ikke veldig gode å bruke. Erteskytere.

Om du vil surfe så kjøp deg Tribes:Ascend, bra spill som er bygd på surf-feature, ellers blir det som å kjøpe en bil for å dra på vannet og fiske, litt for teit å kjøpe et FPS for å spille et.. surf-jalle-spill.

 

Lenke til kommentar

Om du vil surfe så kjøp deg Tribes:Ascend, bra spill som er bygd på surf-feature, ellers blir det som å kjøpe en bil for å dra på vannet og fiske, litt for teit å kjøpe et FPS for å spille et.. surf-jalle-spill.

Nei huff.

Betalte for gull i Tribes: "Pay2Win" Ascend og gikk fort lei. Det kan hende det er fikset litt siden sist jeg prøvde, men har min tvil.

Det har ikke med at jeg kjøpte det for surfing og klatring, men de to typene kart hjalp mye på gleden ved å starte opp CS:S og 1.6 og så det er mer å ha muligheten til, fremfor å kun spille.

Lenke til kommentar

Skuffet over at det er så få maps. Hadde virkelig trodd at de skulle lansere spillet med flere maps enn vi hadde i beta'en. Akkurat nå er det de mest traurige brettene man finner; Dust, Dust2 og Aztec blant annet - pluss noen langt mer kreative, men desverre alt for små brett som Lake, Safehouse, Bank osv. Bryr meg fint lite om at eks-14-åringene synes at dust og dust2-brettene er best bare fordi deres gamle helter i ESL-ligaene spilte disse brettene kompetitivt.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hva snakker du om Hr. Jenssen? "La oss bygge opp mitt innlegg ved å komme med en helt idiotisk påstand på slutten av innlegget!"

 

Bare last ned hammer editor og lag deg egene maps. Det er sånn alle til source og 1,6 har blitt laget, ikke tro at valve sto bak mange av dem. Dette er fortsatt CS og ikke CoD, heldigvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...