Gå til innhold

Framtidssoldatane krigar vidare (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig i begge kommentarene her. Styr LANGT unna dette spillet !

Kjøpte dette spillet på Steam for ca. 500,- og føler jeg sitter med en halvveis ferdig beta versjon. Prøvde f.eks i går,å spille litt online,med etter 5 server disconnects på rad,ga jeg rett og slett opp.

Spillet har også en HAU med andre feil.

Skjønner ikke hva Ubisoft har tenkt med,når de har sett seg fornøyd med pc versjonen,og bestemt seg for å gi den ut slik som den er idag..

 

MØKKASPILL !!!!!!!

Lenke til kommentar

Spillets single player fungerer helt greit og er morro å spille med 3 venner. Men multiplayer er helt forferdelig. Fryktelig mye serverproblemer, dårlig balansering mtp våpen og annet utstyr hvor du som lav level spiller kan ende opp mot bare høy level spillere med overlegent utstyr.

 

Har spilt SP mye, men MP har jeg holdt meg langt unna, mest pga vanskeligheter med serveren...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...