Gå til innhold

Ny kinaprodusent satser i Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ah MIUI mobilen, har lest om denne en god stund faktisk

Spørs nok om ikke det er forgjengeren du har lest om isåfall. Tror dennevar rimelig ukjent inntil for kort tid siden.

 

Ellers har denne meget imponerende specs, jeg har hørt spekulasjoner om at denne kan komme til europa over nyttår, og den ville nok isåfall fort kunne overta tronen som kraftigste tilgjengelige telefon.

Lenke til kommentar

Hmmm lurer på om jeg skal prøve meg på en bestilling. 2300 kr inkl. frakt :xmas:

 

Om den er bra så selger jeg s3 :ph34r:

 

--EDIT--

 

 

OiOiOi, da var den bestilt. 2500,- Da var det med skjermbeskytter + air mail tracking

 

Hvor bestilte du fra og hvordan er det å kjøpe mobil fra Kina? Får du engelsk eller norsk språk og er det qwerty-tastatur? Vurderer å kjøpe den selv :)

Lenke til kommentar
Hmmm lurer på om jeg skal prøve meg på en bestilling. 2300 kr inkl. frakt :xmas:Om den er bra så selger jeg s3 :ph34r:--EDIT--OiOiOi, da var den bestilt. 2500,- Da var det med skjermbeskytter + air mail tracking
Hvor bestilte du fra og hvordan er det å kjøpe mobil fra Kina? Får du engelsk eller norsk språk og er det qwerty-tastatur? Vurderer å kjøpe den selv :)

 

Er så godt som helt sikker på at du kan få alle android-telefoner på norsk. Det er qwerty-tastatur. Utifra prisen han oppgav virket det som om han kjøpte den fra android-sale.com

Lenke til kommentar
Dette må da være for godt til å være sant?-PoWa-: Hadde du giddi å poste noen inntrykk av telefonen når du får den, enten her, i en egen tråd, eller evt på pm? :)
Will do :)Men det er leeenge til den kommer så jeg skal prøve å ikke glemme.Kan lage en liten SGS3 vs. Mi2 tråd. :dremel:

 

Når er det en faktisk slippes og sendes til Norge?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

jeg er en stolt eier i tredje uke na. kjopte min telefon i Kina. den kommer bare med engelsk og kinesisk sprak ut i fra esken. Tastaturet skriver fint pa norsk. bare a holde a litt lenger for a fa æ og slikt. Siden dette er min forste android telefon er jeg litt lite imponert over batteri tiden. Har hatt Nokia 97 til na. Alt funker fint, kvaliteten pa telefonen er bra. pris i Kina 2999 CNY. litt mer enn de som var anntydet. a fa den til 1999 slik som xiaomi.com sier er ikke like lett nar man ikke er helt ope a ga pa kinesisken. for de som synes telefoner er dyre i Norge skal vite at en IPhone 5 koster 5200 CNY her. det er mer enn en god manedslonn. tror ikke mange hadde kjopt en slik telefon i Norge hvis prisen have like hoy. Gult Jod, og godt nytt hår

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...