Gå til innhold

Se lyset med Acer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dere fulle der inne. Casio har allerede lansert en hybrid med 1080p oppløsning. Og jeg har hatt den i nesten 1 år.greenlichen.com/2010/06/casio-green-slim-projectors-capable-of-full-hd-1080p-signals-from-a-laser-and-led-hybrid-light-source/

 

Da beklager jeg feilen. Acer skrev i sin pressemelding at denne var den første, men det er tydeligvis feil hva jeg kan se av linken over. Jeg skal rette det opp.

 

Fra pressemeldingen: "The Acer K750 is the world's first 1080p projector equipped with a hybrid laser-LED light technology, improving color saturation by 55% to deliver outstanding, energy efficient projection."

 

http://www.engadget.com/2012/08/08/acer-led-laser-hybrid-projector/

Lenke til kommentar

Er dere fulle der inne. Casio har allerede lansert en hybrid med 1080p oppløsning. Og jeg har hatt den i nesten 1 år.greenlichen.com/2010/06/casio-green-slim-projectors-capable-of-full-hd-1080p-signals-from-a-laser-and-led-hybrid-light-source/

 

Jeg håper ikke det er en tone du har for vane å bruke til folk. Jeg trodde dette forumet var for folk som kan folkeskikk og vet hvordan man "snakker" til andre mennesker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Er dere fulle der inne. Casio har allerede lansert en hybrid med 1080p oppløsning. Og jeg har hatt den i nesten 1 år.greenlichen.com/2010/06/casio-green-slim-projectors-capable-of-full-hd-1080p-signals-from-a-laser-and-led-hybrid-light-source/
Da beklager jeg feilen. Acer skrev i sin pressemelding at denne var den første, men det er tydeligvis feil hva jeg kan se av linken over. Jeg skal rette det opp. Fra pressemeldingen: "The Acer K750 is the world's first 1080p projector equipped with a hybrid laser-LED light technology, improving color saturation by 55% to deliver outstanding, energy efficient projection."http://www.engadget.com/2012/08/08/acer-led-laser-hybrid-projector/

 

Du behöver inte beklaga, för du har rätt från början. Casio'n är inte native 1080p, det är däremot denna nya Acer.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...