Gå til innhold

Test: Panasonic Viera TX-L47WT50Y


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jeg ha panasonic er det plasma som gjelder.

 

Vil jeg ha LCD ser jeg på andre merker, samsung, LG, sony og philips.

 

Panasonic lager fine plasma skjermer, men har aldri følt at LCD skjermene har vært mye for pengene eller balnt de beste i prisklassen.

 

Hva er dårligere med panasonic sine LCD'er kontra de andre merkene?

Lenke til kommentar
Skal jeg ha panasonic er det plasma som gjelder.Vil jeg ha LCD ser jeg på andre merker, samsung, LG, sony og philips.Panasonic lager fine plasma skjermer, men har aldri følt at LCD skjermene har vært mye for pengene eller balnt de beste i prisklassen.
Hva er dårligere med panasonic sine LCD'er kontra de andre merkene?

 

Føler man må betale mer for en panasonic LCD med bildekvalitet tilsvarende konkurrent X i de fleste tilfeller, og da ser jeg ikke helt grunnen til å velge panasonic vs konkurrent X som er rimeligere.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
Skal jeg ha panasonic er det plasma som gjelder.Vil jeg ha LCD ser jeg på andre merker, samsung, LG, sony og philips.Panasonic lager fine plasma skjermer, men har aldri følt at LCD skjermene har vært mye for pengene eller balnt de beste i prisklassen.
Hva er dårligere med panasonic sine LCD'er kontra de andre merkene?
Føler man må betale mer for en panasonic LCD med bildekvalitet tilsvarende konkurrent X i de fleste tilfeller, og da ser jeg ikke helt grunnen til å velge panasonic vs konkurrent X som er rimeligere.

 

Det er da ikke så rart når man får kvalitetsmateriale fra Panasonic, kontra plastdriten fra bl.a. Samsung. Dog har jeg selv en plasma (vt30) fra Panasonic, og det finnes vel ikke noe plast på TVen i det hele tatt. Og alt er gjennomført (og nå er til og med designet på plass). Samsung er bare en stor skuffelse etter at jeg prøvde både fjorårets 8000-serie i både LED-LCD og Plasma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...