Gå til innhold

Samsung på Apple-slang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Så lenge de ikke gidder å oppdatere telefoner som er et år gamle, og nyere telefoner må vente 5-6 mnd for oppdateringer, da er ikke Samsung interessant for meg. Too little, too late.

Lenke til kommentar

Kjøpte Galaxy Nexus for å få oppdateringer med en gang uten bloatware. Men joggu må jeg ikke vente over to måneder på Jelly Bean.Kjære Samsung, dette er til dere: Dra til helvete!

 

Man kjøper vel ikke Nexus for å kjøre stock ROM og vente på oppdateringer fra Samsung?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjøpte Galaxy Nexus for å få oppdateringer med en gang uten bloatware. Men joggu må jeg ikke vente over to måneder på Jelly Bean.Kjære Samsung, dette er til dere: Dra til helvete!

 

60 dager jau. Krise. Jævlig folk sutrer om oppdateringer på mobil i disse dager.

 

Du får legge deg i fosterstilling i mellomtiden. Dette er ikke greit.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kjøpte Galaxy Nexus for å få oppdateringer med en gang uten bloatware. Men joggu må jeg ikke vente over to måneder på Jelly Bean.Kjære Samsung, dette er til dere: Dra til helvete!

 

Hvorfor må dere jævla sutreunger ha de siste oppdateringer nesten før de er ute selv om telefonen fungerer feilfritt. Da foretrekker jeg at Samsung gjør en grundig jobb og ikke gir ut noe halvferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som det har blitt presisert igjen og igjen. Samsung LAGER IKKE OPPDATERINGENE! Det er Google som lager oppdateringene. Det er derfor det heter GOOGLE Android. Og GOOGLE Play. Samsung "kvalitetskontrollerer" et ferdig produkt som er utviklet spesifikt til denne telefonen, og som alle andre synes er bra nok, altså BORTKASTET TID.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte Galaxy Nexus for å få oppdateringer med en gang uten bloatware. Men joggu må jeg ikke vente over to måneder på Jelly Bean.Kjære Samsung, dette er til dere: Dra til helvete!

 

Hvorfor må dere jævla sutreunger ha de siste oppdateringer nesten før de er ute selv om telefonen fungerer feilfritt. Da foretrekker jeg at Samsung gjør en grundig jobb og ikke gir ut noe halvferdig.

Mange kjøper galaxy nexus på grunn av 2 ting. De ønsker en ren androidtelefon uten masse Bloatware. Og de ønsker å følge utviklingen av android ved å ha siste versjon. Tidligere har google telefonene fått disse når google var klare med den. På enkelte varianter av galaxy nexus så finner samsung ut at de skal holde igjen oppdateringene. For å kvalitetssikre dem. Pøh 4.1.1 fungerer utmerket uten samsungs latterlige sw skills.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som det har blitt presisert igjen og igjen. Samsung LAGER IKKE OPPDATERINGENE! Det er Google som lager oppdateringene. Det er derfor det heter GOOGLE Android. Og GOOGLE Play. Samsung "kvalitetskontrollerer" et ferdig produkt som er utviklet spesifikt til denne telefonen, og som alle andre synes er bra nok, altså BORTKASTET TID.

 

Hvorfor syter du så inni h.. overfor Samsung da? Stakkar gutten. Du har det ikke greit forstår jeg.

Lenke til kommentar

Som det har blitt presisert igjen og igjen. Samsung LAGER IKKE OPPDATERINGENE! Det er Google som lager oppdateringene. Det er derfor det heter GOOGLE Android. Og GOOGLE Play. Samsung "kvalitetskontrollerer" et ferdig produkt som er utviklet spesifikt til denne telefonen, og som alle andre synes er bra nok, altså BORTKASTET TID.

 

Hvorfor syter du så inni h.. overfor Samsung da? Stakkar gutten. Du har det ikke greit forstår jeg.

 

Fordi Samsung nekter å oppdatere telefonen før at de har "kvalitetssikret" den først. Google kvalitetssikrer oppdateringen å gir den så ut til alle deres galaxy nexus telefoner. Hva Samsung virkelig tror de har å bidra med skjønner ikke jeg.

Lenke til kommentar

En firetommers versjon av S3 hadde heller ikke skadet. ;)

 

Har en iPhone 4s, og den har bare 3,5 ". Det er i det minste laget for min del. Har prøvd s3 flere ganger, og den sitter nesten bedre i hånden enn 4s selvom den har MYE større skjerm. Mye av grunnen til dette er at s3 er mer rund i kantene og generelt hele mobilen. iPhone har fint design og mer eksklusivt materiale, men fortsatt ikke like bra å holde i hånden som s3

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som en mobilforhandler syntes jeg Samsung tar et steg i riktig retning med å lage slike løsninger både når det gjelder reparasjon og overføring av gammelt innhold. De som driver med telefoner daglig vet hvor irriterende det er å overføre innhold fra en Iphone til andre modeller uten at det tar ekstremt lang tid. Og dette med at bytte av skjerm har en fastpris på 700kr i forhold til det "normale" på ca. 2500kr er meget positivt i mine øyne. Håper dette blir en standard som vanlige forhandlere kan benytte seg av ovenfor deres kunder.

 

Haters gonna hate. Vær fjortiser et annet sted enn på amobil. Takk

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...