Gå til innhold

Her er spillene på Gamescom 2012 (3DS, Android, iPad, iPhone, PC, PS3, Vita, WiiU, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får kikke gjennom lista og se hva som er interessant her da...

 

KB expansion

Mer Borderlands 2 info fra 2K, får se om de kommer med noe bra XCOM saker

Har mine tvil til om nytt Walking Dead spill kan konkurrere med Telltale sitt, blir vel bare standard FPS

Dishonored, selv om Harvey Smith skrøt litt vel mye av det i Quakecon-panelet jeg så video fra

Nytt CD Projekt Red spill, er ikke det Cyberpunk saken?

Divinity: Original Sin naturligvis

Hawken er vel bare MP, så mindre interessant for meg

Ikke så interessert i Dark Souls etter å ha lest om hvor dårlig port'en er

 

Kunne vært verre!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingen nyheter fra Bethesda Softworks om den omdiskuterte Fallout 4? Dette går ikke ann. Fallout New Vegas var en kjempe solid spill, men nå tror jeg det er på tide å gå videre. Grafikken var selv litt utatert i 2010, så jeg håper virkelig Bethesda kommer med en ny engine:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil bare poengtere Square Enix sin FFXIV: "A Realm Reborn litt nærmere. Dette er en komplett ombygning av det tidligere FFXIV som floppet på lanseringen for 2 år siden.

 

Spillet har vært aktivt siden lanseringen, og gjennomgått gradvise oppgraderinger. Det har blitt mye bedre, og enda bedre skal det bli. Om noen måneder lanseres en splitter ny versjon av spillet kalt "A realm reborn", og vil skille seg dramatisk fra slik spillet var (og er) idag. Forhåpentligvis vil SE vise frem gameplay på dette spillarrangementet.

 

Om du har vært aktivt på spillet tidligere, eller er nysgjerrig på et mmo satt i FF-verden, anbefaler jeg absolutt at du prøver dette :-)

 

(Vi er for øvrig en gjeng med skandinaviske spillere på Masamune serveren. Ta kontakt hvis du er interessert! )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

faen meg få spill som er intressante,bortsett fra MG:R,og bryr meg enkli ikke om CVLOS - mirror of fate hvis ikke det er CVLOS 2 det er snakk om...

Stussa selv på FF7 på PC,man har jo kunnet spilt ff7 på pc i flere år nå,kanskje det blir en hd remake av ff7 likavæl,men på PC???

 

hakke peil men kan bli intressant.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva jeg heller mest mot; at jeg liker at Rockstar unnlater å vise oss det nye tilskuddet i Grand Theft Auto-serien under denne messa – eller ei. De er ikke engang på lista, noe som ikke overrasker meg særlig. Er det ett eneste spillselskap i verden som utgir stortitler på stortitler uten å åpne kjeften nevneverdig for å stamme frem et par ord om spillet, er det Rockstar Games. Jeg tror jeg liker mystikken rundt dem.

 

Grand Theft Auto IV var en suksess uten like; det samme kunne Red Dead Redemption skilte med. De har vist at de får det til, og jeg tror neppe de skuffer med kommende GTA V, som – etter ryktene: skal være et særdeles godt spill.

 

Når det gjelder de spillene som skal ut og vise fjærpryden på Gamescom, er det særlig to punkter på lista som interesserer meg: Battlefield 3 Armored Kill og Assassin's Creed III. Jeg gidder rett og slett ikke utdype hvorfor, da det er åpenbart for de fleste. Battlefield Premium er kjøpt og betalt, slik at jeg venter meg Armored Kill med glede. Og oppfølgeren til fantastiske Assassin's Creed II; den må jeg bare kjøpe når tiden kommer.

 

Peace.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...