Gå til innhold

Facebook tvinger deg til å ha timeline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Facebook blir stadig mindre interessant for min del. Hele siden fremstår som et salig rot og jeg gidder rett og slett ikke å bruke tid på å sette meg inn i det. Det eneste jeg bruker tid på å sette meg inn i er å skru av alt av deling med andre enn mine aller nærmeste.

 

Det var gøy til å begynne med, men jeg tror de fleste ender der jeg er. Facebook er veldig mye fjas.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Gikk over til timeline nesten med en gang man kunne bestille det. Synes facebook ble mye bedre med det. Letter å navigere rundt, og man får en veldig enkel løsning for å slette innlegg i ulike grupper fra samme sted uten å gå inn i hver enkelt gruppe. Den organiserer også gruppene man er med i bedre, og ikke minst kan man presentere seg bedre med det doble profilbildet.

 

Det mest negative jeg har opplevd med facebook var at jeg hadde brukt lang tid på å organisere alle vennene i grupper som familie, venner, kollegaer, osv osv. og så fant facebook ut at den også skulle gjøre akkurat det samme og la da til nye grupper med akkurat samme navn så jeg måtte slå sammen endel og rydde mye før det ble greit. Det straffet seg tydeligvis å organisere vennene før facebook bestemte seg for å gjøre det samme.

 

Ut over det så ser jeg ingen grunn til å unngå timeline, og skjønner ikke motstanden. En ting er at man er vant med en layout men i dette tilfelle vil man jo få en bedre løsning som er mer oversiktelig og lettere å redigere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...