Gå til innhold

HTCs Windows Phone 8-mobiler avslørt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart noe jeg ser frem til! Blir spennende å se hva som dukker opp fra Samsung, Huawei og Nokia nå. Sistnevnte kan for min del lage noe i samme dur som Lumia serien, det er et nydelig design jeg gjerne ser tatt enda ett steg videre :)

 

Nå blir jeg liksom litt usikker igjen. HTC liker hardcore spesifikasjoner, det samme gjør Samsung. Samtidig gir de litt faen i batteriet, noe som er trist. Nokia derimot ser ut til å virkelig jobbe for applikasjoner og oppdateringer til Windows Phone, samtidig som jeg må si at både GPS, WIFI og signalstyrken er vesentlig bedre på dama sin Lumia 800 enn hva jeg har på min Android fra HTC.

 

Klarer nå Nokia å få ut en telefon som tilsvarer denne "Zenith" (kan godt gå ned noen 0.X", men helst bittelitt større enn 4.3") så tar muligens pengene mine veien til Finland. Klarer de å implementere Pureview teknologien samtidig, så går definitivt pengene mine den veien.

 

Ser ut til å bli en spennende tid fremover :)

Lenke til kommentar

Håper Samsung lager noe med mindre skjerm, uten at det skal gå for hardt utover de øvrig spesifikasjonene. 3,7" syntes jeg er en grei størrelse, men vil at ting skal kjøre glatt og jeg syntes et godt kamera er viktig. Ser ikke poenget med en skjerm på 4,7" dersom man har en tablet.

Hadde en Samsung Omnia 7 med 4" skjerm til jeg fikk min Lumia 900. Fruen har en Omnia W med 3.7" skjerm.

 

Av disse tre synes jeg jevnt over 4" skjermen er den beste størrelsen. 3.7" blir hakket for lite synes jeg. Lumiaen er absolutt på maksgrensen for hva mine hender kan bruke på en fornuftig måte, men jeg må innrømme at jeg har vendt meg til størrelsen, så om jeg kan gå ned gjenstår å se. :p

Lenke til kommentar
Håper Samsung lager noe med mindre skjerm, uten at det skal gå for hardt utover de øvrig spesifikasjonene. 3,7" syntes jeg er en grei størrelse, men vil at ting skal kjøre glatt og jeg syntes et godt kamera er viktig. Ser ikke poenget med en skjerm på 4,7" dersom man har en tablet.
Hadde en Samsung Omnia 7 med 4" skjerm til jeg fikk min Lumia 900. Fruen har en Omnia W med 3.7" skjerm.Av disse tre synes jeg jevnt over 4" skjermen er den beste størrelsen. 3.7" blir hakket for lite synes jeg. Lumiaen er absolutt på maksgrensen for hva mine hender kan bruke på en fornuftig måte, men jeg må innrømme at jeg har vendt meg til størrelsen, så om jeg kan gå ned gjenstår å se. :p

 

Man blir vel alltids vant med ting ja. Mitt ønske om mindre skjerm kommer av at surfing og spilling har forsvunnet fra mobilbruken min etter tabletene kom. Man trenger ikke så stor skjerm for å skrive SMS, snakke i telefonen og ta bilder. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er spent på når Samsung lanserer sine Windows Phone 8 mobiler.Etter som at Samsung har satt som mål å bli verdens største Windows Phone mobilprodusent da må de lansere noe bra. :grin2:

 

I forbindelse med apple rettssaken måtte de ut med info om nye wp 8 handsets: http://www.phonearena.com/news/Samsung-Odyssey-and-Marco-WP8-handsets-leak---4.65-HD-AMOLED-display-LTE-dual-core-Snapdragon-S4_id32806

 

Ser ut som Odyssey spesielt kan bli en interessant telefon. Det er også interessant å se hva Nokia kommer med. Har en mistanke om at de slår på stortrommen på nokiaworld i neste mnd. :)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Spennende dager fremover. Regner med at Apples topp nå er nådd hva gjelder iPhone. De må enten levere en sinnsyk fin telefon til høsten, eller se sine markedsandeler synke fremover.

Håper ALLE viser frem sine Win8 telefoner nesten samtidig, slik at det blir lettere å bestemme seg.

Lurer på om iOS 6 får offline navigasjon...

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...