Gå til innhold

? Samsungs telefoner får Android 4.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter fortsatt på min OTA oppgradering for min Nexus, tragisk at jeg ikke har fått denne enda, bare fordi jeg har Samsung sin Nexus og ikke google sin.!! (Nei jeg orker/burde ikke måtte flashe mobilen for å få dette)

Det er jo latterlig enkelt. Nexus er jo skapt for flashing.

Men idiotisk unødvendig. Samsung må jo være noe sopphoder som klarer å fucke noe slikt til. Men jeg får bruke en halvtime av fredagen på å ordne opp i tullet til Samsung. Blir uansett morsomt å prøve siste versjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Venter fortsatt på min OTA oppgradering for min Nexus, tragisk at jeg ikke har fått denne enda, bare fordi jeg har Samsung sin Nexus og ikke google sin.!! (Nei jeg orker/burde ikke måtte flashe mobilen for å få dette)

 

hva mener du med samsung sin nexus og ikke google sin? er jo samsung som lager google galaxy nexus ..

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på min OTA oppgradering for min Nexus, tragisk at jeg ikke har fått denne enda, bare fordi jeg har Samsung sin Nexus og ikke google sin.!! (Nei jeg orker/burde ikke måtte flashe mobilen for å få dette)

 

hva mener du med samsung sin nexus og ikke google sin? er jo samsung som lager google galaxy nexus ..

 

Tror det er slik.

I norge så kjøper man Samsung Galaxy Nexus.

I usa gjennom google store så kjøper man google galaxy nexus.

 

Korrekt me, dere som har mer oversikt.

Lenke til kommentar

prøvde akkurat en jellybean aosp rom det sto at alt utenon netflix fungerte noe som overhodet ikke stemte..telefon lagde ikke summetone når man ringer google now og google search virket ikke og det var umulig å fjerne google search baren fra skjermen....:.(

tror jeg venter til den fra samsung har kommet og omegarom får den:)

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på min OTA oppgradering for min Nexus, tragisk at jeg ikke har fått denne enda, bare fordi jeg har Samsung sin Nexus og ikke google sin.!! (Nei jeg orker/burde ikke måtte flashe mobilen for å få dette)

 

hva mener du med samsung sin nexus og ikke google sin? er jo samsung som lager google galaxy nexus ..

 

Tror det er slik.

I norge så kjøper man Samsung Galaxy Nexus.

I usa gjennom google store så kjøper man google galaxy nexus.

 

Korrekt me, dere som har mer oversikt.

 

Det er en Google-Samsung Galaxy Nexus, hvor man enn kjøper det.

 

Greia er at lokaliserte utgaver får oppdateringer fra Samsung.

Den ikke-lokaliserte utgaven får oppdateringer fra Google.

 

Det tar imidlertid 5 minutter å gå over til ikke-lokalisert utgave. Den ikke-lokaliserte utgaven til Google fungerer helt fint i Norge (og inkluderer norsk språk).

Lenke til kommentar

Hehe, litt morsomt med flash, husker for et par år siden, og egentlig fortsatt så kommer android folk og klager over ios greier "MEN DEN HAR JO IKKE FLASH", nå fases det jo helt ut overalt.

 

Vet ikke helt hva jeg skal si hvis ikke galaxy s2 får jelly bean, når den kom ut for 1 år siden +-. Er jo helt idiotisk. ios6 kan de som har 3gs få, så ja. Er så forbanna møkk

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, litt morsomt med flash, husker for et par år siden, og egentlig fortsatt så kommer android folk og klager over ios greier "MEN DEN HAR JO IKKE FLASH", nå fases det jo helt ut overalt.

 

Vet ikke helt hva jeg skal si hvis ikke galaxy s2 får jelly bean, når den kom ut for 1 år siden +-. Er jo helt idiotisk. ios6 kan de som har 3gs få, så ja. Er så forbanna møkk

Apple kommer jo med en oppdatering i året, S2 er vel 10 måneder gammel og har fått en.

Lenke til kommentar

Hehe, litt morsomt med flash, husker for et par år siden, og egentlig fortsatt så kommer android folk og klager over ios greier "MEN DEN HAR JO IKKE FLASH", nå fases det jo helt ut overalt.

 

Vet ikke helt hva jeg skal si hvis ikke galaxy s2 får jelly bean, når den kom ut for 1 år siden +-. Er jo helt idiotisk. ios6 kan de som har 3gs få, så ja. Er så forbanna møkk

Apple kommer jo med en oppdatering i året, S2 er vel 10 måneder gammel og har fått en.

Poenget mitt var at det er ikke spikret at S2 får jelly bean. Og den er 1 år gammel. Poenget mitt var at iphone 3gs er en 3 år gammel tlf, og får nyeste software, da burde også android tlf få det.

 

S2 10 måneder? Den kom ut i vår i fjor, så den må du ta lenger over sjøen, si heller 14-15 måneder

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...