Gå til innhold

Facebook chat: Fjerne X Leste dette kl xx.xx


*F*

Anbefalte innlegg

Ja, som sikkert mange har merket har facebook inkludert dette idiotiske opplegget.

 

Før i tiden var det bare å ignorere folk man ikke ville snakke med, eller folk som snakker om noe jeg ikke vil snakke om.

 

Men nå hører jeg bare pling og vet ikke hvem som har sendt meg en melding før jeg går inn på facebook.

Jeg har dog kommet meg rundt dette på et par måter (jeg anntar ikke motstander ser dette).

 

1. Androide telefonen min varsler en del ganger om at Per har sendt meg en melding

2. *Jeg kan holde musen over fanen og vinduets tittel endrer seg til "

Per skrev en melding til de - Facebook".

 

Jeg kan dog ikke se hva som er skrevet uten å varsle at jeg har sett m eldingen.

Og enda værre, jeg må bare la vær og bruke facebook i en times tid om jeg ikke vil varsle at jeg er tilstede.

 

Nå har jeg jo muligheten til å være offline, eller være offline for enkelte personer.

Dog, vil jeg være tilgjengelig for en del personer, og om jeg vil svare kommer jeg helt an på om det er noe jeg vil svare på eller "ey, kan du kjøre meg til byen. blablala".

 

Noen som vet om en løsning?

Jeg kan kanskje tenke meg en løsning kan være å deaktivere chat i facebook og bruke en slags 3. parts klient for facebook chat, jeg regner med disse muligens kan deaktivere rapportering om at meldingen er lest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske sikker på at hvis du trykker på meldings ikonet som ligger øverst til venstre, vil du kunne se hva personen har skrevet til deg uten at personen vil få vite at du har sett meldingen

Det kan være, men ofte spretter jo chatten opp automatisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...