Gå til innhold

Månedens anbefalte iPhone- og iPad-spill (Android, iPad, iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg siterer fra den første anmeldelsen "The great big wargame":

 

Great Big War Game

 

Sjanger: Strategi

Pris: 21 kr

Type: Universell og Android

Utvikler: Rubicon

 

Har du sikret deg med hvilke platformer dette blir utgitt på eller har Android sluttet å være en del av det "universelle"?

Dette er jo en anbefaling av iphone og ipad spill så regner med når han sier universell at den er for både iphone og ipad.

Lenke til kommentar

Jeg siterer fra den første anmeldelsen "The great big wargame":Great Big War GameSjanger: StrategiPris: 21 krType: Universell og AndroidUtvikler: RubiconHar du sikret deg med hvilke platformer dette blir utgitt på eller har Android sluttet å være en del av det "universelle"?

 

Heisann! "Universell" er en betegnelse for apps som er designet for både iPhone og iPad. I App Store er disse markert med et lite plusstegn øverst i venstre hjørne på kjøps/nedlastningsknappen. Hovedgrunnen til at jeg skiller mellom hva som er universelle apps og ikke kommer av at flere spillutgivere har begynt å gi ut to utgaver av spillene sine til forskjellige priser, en HD-utgave og en "vanlig" utgave. I tillegg finnes det apps som kun fungerer til iPad.

 

FYI: Fieldrunners 2 er p.t. bare tilgjengelig til iPhone/iPod, og ikke iPad. Det kommer en egen iPad-utgave senere, men utviklerne har ikke gitt noen dato på det ennå.

 

Det har du helt rett i. Endrer dette nå. :) Tusen takk!

Endret av Arodem
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...