Gå til innhold

Windows 8 dukker opp på piratsider


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har ikke torrents noe some helst virus eller skadelige programmer så lenge du laster ned fra "godkjente" opplastere, alle andre venter du bare til noen andre laster det ned og legger igjen en kommentar

 

Tja, 240 kroner er jo ikke allverden, men prisen kommer ikke til å vare evig og hvorfor betale når du kan få det gratis..

Tror W8 kommer til å floppe uansett

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Kan du gjøre en clean install for 240kr, og hvor nazi er den med tanke på forandring av maskinvare og X-antall reinstallasjoner?

 

Piratversjonen er uansett en grei måte for folk å teste om Windows 8 er verdt noe som helst, fungerer det like dårlig som Release Preview på mitt system så betaler ikke jeg 240kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan du gjøre en clean install for 240kr, og hvor nazi er den med tanke på forandring av maskinvare og X-antall reinstallasjoner?

 

Piratversjonen er uansett en grei måte for folk å teste om Windows 8 er verdt noe som helst, fungerer det like dårlig som Release Preview på mitt system så betaler ikke jeg 240kr.

Akkurat samme lurer jeg på. Kjøpte for flere år siden windows 7 premium oem, og var fullt klar over at større endringer i hw ville gjøre at jeg måtte betale for en ny lisens. Har byttet ALT, men har allikevel klart å aktivere på normal måte.

Lenke til kommentar

Akkurat samme lurer jeg på. Kjøpte for flere år siden windows 7 premium oem, og var fullt klar over at større endringer i hw ville gjøre at jeg måtte betale for en ny lisens. Har byttet ALT, men har allikevel klart å aktivere på normal måte.

Det er sikkert en av tingene de har fikset i windows 8.

 

 

Gratis eller ei, de kan bare beholde W8 for min del.

Lenke til kommentar

Regn med windows 7 prisene, i så fall da.

 

Angående virus/spyware man kan aldri vite fordi det er nok mulig å lage virus som ungår antivirusprogramvarene, men hvis dette blir oppdaget så er det sikkert noen som skriver om det.

 

Det som nesten er frusterende er at noen endrer customer preview til å bli release men det ville nok noen merket.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva fullpris blir? Har ikke noe å oppgradere...
Hvor mye koster W8 om du aldri har hatt en gyldig Windows lisens?
240kr? er det for noe oem oppgraderings-pakke greier? Trodde de pleide å ligge på 2-3k jeg. Ikke at jeg vil kjøpe, venter på win9.

240 kr for Win 8 Pro gjelder dersom du innfrir alle kravene:

 

- Oppgraderer fra gyldig lisens til XP, Vista eller 7.

- Den gyldige lisensen slettes og erstattes av Win8.

- Du kjøper oppgraderingen innen 2 måneder og 1 uke etter lansering.

- Du betaler mva i tillegg.

 

Microsoft hadde en annen taktikk ved lansering av Win7. Da fikk man gratis oppgradering, men dette omfattet langt færre: Bare noen få av de som hadde kjøpt Vista i halvåret før lanseringen. Nå omfatter introprisen langt flere, men altså ikke lengre gratis.

 

Prisen på full lisens blir bare spekulasjoner ut i fra tidligere erfaring, Windows 7. Der kostet premium (den vanligste) ca 2000 kr ved lansering, men prisen droppet raskt til ca 1500 kr. Der har den ligget ganske stabilt i nesten tre år. Det har bare vært en svak nedgang til ca 1300 kr nå. Ren gjetting, men jeg tipper Win 8 Pro fullversjon kommer til å koste noe i nærheten av det Win 7 premium fullversjon gjorde.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Kan du gjøre en clean install for 240kr, og hvor nazi er den med tanke på forandring av maskinvare og X-antall reinstallasjoner?

 

Piratversjonen er uansett en grei måte for folk å teste om Windows 8 er verdt noe som helst, fungerer det like dårlig som Release Preview på mitt system så betaler ikke jeg 240kr.

 

Ja, det lurer jeg også på, får man en fullverdig nøkkel for clean install? Kan man oppgradere hva som helst slags nøkler? Hva med MSDNAA o.l.?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...