Gå til innhold

Prøv The Secret World gratis i helgen (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TSW er så absolutt verdt å prøve, det er som en kombinasjon mellom adventure og mmo, flott blanding. God historie, bra grafikk/utseende og solid innhold. :)

 

"På tross av at kampsystemet ikke overbeviser er The Secret World like fullt absolutt verdt å besøke" Dette er en subjektiv mening, og da synes jeg du kan skrive det som at det er en subjektiv mening også. Jeg synes at kampsystemet overbeviser, og er heller ikke den eneste som synes det.

 

Tenker denne linken ville vært grei å ha med, her forteller Ragnar Tørnquist om framtiden til TSW: http://thesecretworld.com/news/state_of_the_game_july_2012

Endret av reyh
Lenke til kommentar

TSW er så absolutt verdt å prøve, det er som en kombinasjon mellom adventure og mmo, flott blanding. God historie, bra grafikk/utseende og solid innhold. :)

 

"På tross av at kampsystemet ikke overbeviser er The Secret World like fullt absolutt verdt å besøke" Dette er en subjektiv mening, og da synes jeg du kan skrive det som at det er en subjektiv mening også. Jeg synes at kampsystemet overbeviser, og er heller ikke den eneste som synes det.

 

Tenker denne linken ville vært grei å ha med, her forteller Ragnar Tørnquist om framtiden til TSW: http://thesecretworl..._game_july_2012

 

Føler aldri det var uklart at dette var en subjektiv mening. Det er et sitat fra anmeldelsen, som jo i seg selv er en personlig analysebasert meningsytring, og ikke fakta. Jeg informerer om at dette er anmelderens mening, både før og etter sitatet.

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Føler aldri det var uklart at dette var en subjektiv mening. Det er et sitat fra anmeldelsen, som jo i seg selv er en personlig analysebasert meningsytring, og ikke fakta. Jeg informerer om at dette er anmelderens mening, både før og etter sitatet.

Ah, jeg leste visst feil, ser nå at du siterte anmelder. MEN, det er fortsatt en subjektiv mening, til anmelder. ;P

 

Grunnen til at jeg nevner dette er ikke for å være pirkete, men for å få fram til andre at kampsystemet ikke nødvendigvis er dårlig. :)

Endret av reyh
Lenke til kommentar

Har spilt ganske mye siden pre-launch, og fortsatt masse jeg ikke har vært igjennom. Liker spillet godt. At de nå kommer med nytt innhold hver måned framover er ikke mindre en imponerende. Ønsker alle velkommen til feiring i helgen :D

 

Tiltredes!

TSW er meget bra. Beste MMO på lenge. Tviler på at Guild Wars 2 får meg bort fra dette på en stund.

Lenke til kommentar

Jeg leste litt nøyere gjennom artikkelen på nettsiden til TSW, og der stod det jaggu!

Sorry for den.

 

Trenger ikke ha konto fra før en gang, sitat fra FC sin side: "If you do not currently have an account for The Secret World, you may register to participate starting today, Friday, July 27th, to have open access to this special celebration weekend!"

 

https://register.thesecretworld.com/account

 

Sees til helgen ;)

Lenke til kommentar

Hvordan kan du bli lurt når det er gratis? Nå har du muligheten til å gjøre deg opp en mening basert på egne erfaringer, og ikke skepsis basert på tidligere spill eller andres meninger.

 

Hvis du ikke liker det så er det bare å avinstallere det, og det verste som har skjedd er at du har kastet bort litt tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Under installasjon får jeg oppgitt at det krever 14GB ledig plass. Jeg hadde litt over 20GB ledig, så jeg kjører på. Litt senere sitter jeg å spiller World of Tanks når ting begynner å oppføre seg veldig rart, og bakken forsvinner, så jeg ser månen under meg og solen over. Stilig, men ikke helt normalt. Kikker på ledig plass på C som nå er under 100MB. Urk. Nytt forsøk en annen gang. Jeg gidder ikke rydde plass for å kjøre på en litt for gammel pc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...