Gå til innhold

Åtte figurer fra PlayStation-slåssespillet er lekket (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet jo at Solid Snake var med i Smash Bros, men hvorfor ha Raiden, av alle folk, fra MGS? Idioten er noe av det verste jeg har sett av karakterer i noe spill noensinne. Og Dante fra DMC? Menes det Devil May Cry-Dante eller emo-Dante? Og hva med Evil Cole? Hvorfor ikke bare Cole? En del idiotske valg, men hva forventer man av kopieringen til Sony? Håper det blir bra, men tviler sterkt.

Lenke til kommentar

Er så idiotisk å ødelegge for Sony og andre.. Er min mening. Hadde han lov til å grave i kildekoden tror jeg ikke det.

Dette er jo bare gratis reklame for spillet. Tror ikke Sony tar dette så tungt, selv om de av prinsipp kanskje sier det. Ødela dette dagen for deg?

 

Lenke til kommentar

Vet jo at Solid Snake var med i Smash Bros, men hvorfor ha Raiden, av alle folk, fra MGS? Idioten er noe av det verste jeg har sett av karakterer i noe spill noensinne. Og Dante fra DMC? Menes det Devil May Cry-Dante eller emo-Dante? Og hva med Evil Cole? Hvorfor ikke bare Cole? En del idiotske valg, men hva forventer man av kopieringen til Sony? Håper det blir bra, men tviler sterkt.

Raiden og emo-Dante er jo ganske lette å forklare siden de begge har hvert sitt nye spill på tur og derfor vil utgiverne Konami og Capcom fronte disse karakterene. Hadde det vært opp til Sony ville de nok valgt Snake og gamle-Dante, men en sånn avtale vil nok ikke utgiverne gå med på. Egentlig utrolig at vi fikk Big Daddy istedetfor den fugletingen i Bioshock Infinite.

 

Angående Evil Cole er jeg helt enig i at det er et dustete valg. Greit nok at Cole er med selv om Infamous-serien er noen middelmådige spill, men to versjoner av ham blir for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...