Gå til innhold

Galaxy S III-søkefunksjon forsvinner ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er S-voice det her er snakk om, så er den ikke så interessant for min del. Diverse tester fra YouTube viser at S-voice er tregt og ikke forstår noe særlig av det du spør om.

For min del ser jeg frem til Jelly-Bean og den integrerte stemmesøkingen der som på YouTube videoer viser seg å matche eller overgå Siri fra Apple - ofte en del raskere enn Siri.

Lenke til kommentar
' timestamp='1343388863' post='19505194']

Hvis det er S-voice det her er snakk om, så er den ikke så interessant for min del. Diverse tester fra YouTube viser at S-voice er tregt og ikke forstår noe særlig av det du spør om.

For min del ser jeg frem til Jelly-Bean og den integrerte stemmesøkingen der som på YouTube videoer viser seg å matche eller overgå Siri fra Apple - ofte en del raskere enn Siri.

Har sett tester som går begge veier ettersom hvilken telefon testeren likte i utgangspunktet.

 

Men, jeg har også nylig gått fra iPhone 4S og til en Galaxy S3 og må si at S-Voice er helt ubrukelig.

 

Et treffende eksempel:

"Wake me up in 8 hours"

"What time to you want me to set the alarm?"

 

Har mer troen på Google enn på Samsung så jeg håper 4.1 kommer snart!

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar
' timestamp='1343388863' post='19505194']Hvis det er S-voice det her er snakk om, så er den ikke så interessant for min del. Diverse tester fra YouTube viser at S-voice er tregt og ikke forstår noe særlig av det du spør om.For min del ser jeg frem til Jelly-Bean og den integrerte stemmesøkingen der som på YouTube videoer viser seg å matche eller overgå Siri fra Apple - ofte en del raskere enn Siri.
Har sett tester som går begge veier ettersom hvilken telefon testeren likte i utgangspunktet.Men, jeg har også nylig gått fra iPhone 4S og til en Galaxy S3 og må si at S-Voice er helt ubrukelig.Et treffende eksempel:"Wake me up in 8 hours""What time to you want me to set the alarm?"Har mer troen på Google enn på Samsung så jeg håper 4.1 kommer snart!

 

Du kan få JB på S3 idag. Det er dog i bestefall i alphastadiet, så er du ikke av den tekniske typen så bør du holde deg langt unna.

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1797109

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...