Gå til innhold

Test: Sony Xperia Go ST27i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjedde med Acro S? kommer den senere pga Sony ikke har grensenittet sitt klart på ICS ennå kanskje?

 

Acro S kommer vistnok for salg 3. august i Hong Kong ( http://talk.sonymobi.../message/254881 ), så da går det vell enda noen uker før vi får den......

Velger selv og vente på Acro S'n for å se.

 

 

I dag mottok jeg min Acro S i posten, så nå er den jo faktisk her allerede :w00t: Veldig fin overraskelse i dag det gitt!

Lenke til kommentar
Hva skjedde med Acro S? kommer den senere pga Sony ikke har grensenittet sitt klart på ICS ennå kanskje?
Acro S kommer vistnok for salg 3. august i Hong Kong ( http://talk.sonymobi.../message/254881 ), så da går det vell enda noen uker før vi får den......Velger selv og vente på Acro S'n for å se.
I dag mottok jeg min Acro S i posten, så nå er den jo faktisk her allerede :w00t: Veldig fin overraskelse i dag det gitt!

Hva venter dere da på Amobil??? Ser gjerne en test av acro S da, er dette i planene deres?

Hva er dine erfaringer så langt nr1-Lasse

 

Lenke til kommentar

Acro S er en kongemobil :w00t:

 

Jeg gikk over fra an Arc med Android 4, så er jo ganske lik brukeropplevelse sånn sett - MEN - Acro S er jo mye raskere i svingene med sin gode tokjerner på 1,5 GHz. Mobilen er veldig god å holde i takket være sin fine tyngde som gir følelse av at den er solid, og materialet på baksiden er også slik at du får ekstra grep på mobilen og ikke moster den så lett. Jeg mistet Arc'n min i bakken en del ganger fordi den skled ut av hånden min da jeg var litt slurvete, men denne sitter mye bedre :grin: Jeg er også ganske fornøyd med kameraknappen (og 12 mpx kameraet da selvfølgelig), som er veldig god å bruke. Kamera/utløserknappen påden gamle Arc'n var helt forferdelig, så dette var en fin forbedring!

 

Og jeg digger at den er vanntett!! Var litt nervøs før jeg skylte den i vasken første gang, men det gikk fint, og nå haar jeg brukt den mye utendørs selv om det har regnet skikkelig, og da behøver jeg jo aldri å bekymre meg for at den skal bli ødelgat av noe slikt, noe som jo er UTROLIG kjekt :D

 

Blir artig å lese testen, når man tenker på at at Xperia Go fikk såpass god kritikk, og at Acro S jo er mye bedre spesifikasjonsmessig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det høres jo veldig lovende ut, takk for utfyllende svar nr1-Lars. Men hvordan er det med knappene, kommer du ofte borti disse utilsiktet når du gjør noe på skjermen, syntes det kan se ut som om de ligger veldig nærme skjermen? Ble jo nevnt som ett irritasjonsmoment på Xperia S bla. Sitter og venter på at den skal dukke opp i butikken så jeg kan kjenne litt på den før jeg handler, og hadde gjerne sett en test på denne også (hinthint Amobil).

Ender nok uansett opp med denne eller go'n. Hoved argumentet for acro'n er at den har NFC. Siden jeg ikke bytter mobil så ofte og tror at dette er noe som kommer veldig i tiden fremover, er det ett ønske og ha dette på min neste telefon.

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest medlem-169651

Kan bekrefte at denne er vanntett. Var på Kypros i Oktober og brukte denne til å filme og ta bilder under vann. Det funket kjempefint. Men skal jeg være ærlig er Xperia Active(som jeg brukte til det samme i Tyrkia i August) bedre til akkurat dette da den har egen kameratast. Skjermtasten funker ikke under vann.

Ellers synes jeg faktisk denne Xperia Go er jevnt over en bra telefon!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...