Gå til innhold

Nvidia gir ut imponerende teknologidemo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jup er bedre, legger faktisk mest merke til bagrunnen, som var kjempe blury på den gamle demoen, så blury at de må ha gjort det med vilje, lite problem å ha høyere oppløsning på bakgrunns flata/ kula.

 

Ellers så har stakkars Dawn mistet antenne sine.

Hun skulle hatt lengere hår, da ville jeg blitt virkelig imponert.

Lenke til kommentar

Minstekravet er 670? Jeg sitter her med ett stk Gainward Geforce 580GTX og kjører denne demoen, riktignok på en tidvis rimelig lav fps, men vil ikke si at kortet mitt på noe tidspunkt "knelte". Å kjøre det helt glatt derimot er vel bare å se lenge etter for min del, da jeg oppgradete pc senest i fjor.

Lenke til kommentar

Uncanny valley alert.

 

Teknisk imponerende, når man studerer spesielt lys og refleksjoner. Men animasjonsmessig er det flere ting som skurrer ja.

Vil våge å påstå at Dawns proporsjoner også skurrer noe

 

Pfft. Sender deg et bilde av kona mi på DM jeg. :D Hun har ikke overdimensjonerte vinger da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...