Gå til innhold

? Ny iPhone og iPad i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apple kan ikke komme med ett mindre nettbrett for det finnes allerede på markedet! Hadde kost vettet av meg hvis Samsung repeterer Apple sitt fjollete patenttøv.
og fått stoppet lanseringen selfølgelig...

 

Det er bare rykter, ingenting er sagt av Apple selv.. Jeg selv tror ikke at Apple vil lansere 7 tommer iPad.

Lenke til kommentar

Hva? Vil pilene peke oppover etter at Apple har lansert en ny iPhone?! Det var nytt...

 

Jeg flirer godt hvis Apple presser ut iPhone 4gs! Men for 99% av eplekartene der ute vil ikke det ha noe å si...

 

Om telefonen heter 4GS, 5, 6, 10 eller 15 spiller jo faktisk ingen rolle da........Det er jo bare et navn.

Lenke til kommentar

Apple kan ikke komme med ett mindre nettbrett for det finnes allerede på markedet! Hadde kost vettet av meg hvis Samsung repeterer Apple sitt fjollete patenttøv.

 

Hvordan skulle det gått til? Samsung kopierer jo apple ned til utformingen på ladepluggen. Ville blitt som om jeg laget et klokkemerke som het skROLEX og tatt rolex til retten for plagiering.

 

E: Et helt elendig klokkemerke. Av plast. Tenk casio digitalklokke som kræsjer.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Apple kan ikke komme med ett mindre nettbrett for det finnes allerede på markedet! Hadde kost vettet av meg hvis Samsung repeterer Apple sitt fjollete patenttøv.

 

Hvordan skulle det gått til? Samsung kopierer jo apple ned til utformingen på ladepluggen. Ville blitt som om jeg laget et klokkemerke som het skROLEX og tatt rolex til retten for plagiering.

 

E: Et helt elendig klokkemerke. Av plast. Tenk casio digitalklokke som kræsjer.

 

Klarer ikke dy meg: Vet du likheten mellom Fisher Price og Apple? Og hva man burde trekke frem av positive egenskaper hos den første fremfor den andre leketøysprodusenten?

Endret av kenjako2
Lenke til kommentar

Apple kan ikke komme med ett mindre nettbrett for det finnes allerede på markedet! Hadde kost vettet av meg hvis Samsung repeterer Apple sitt fjollete patenttøv.

 

Hvordan skulle det gått til? Samsung kopierer jo apple ned til utformingen på ladepluggen. Ville blitt som om jeg laget et klokkemerke som het skROLEX og tatt rolex til retten for plagiering.

 

E: Et helt elendig klokkemerke. Av plast. Tenk casio digitalklokke som kræsjer.

 

Klarer ikke dy meg: Vet du likheten mellom Fisher Price og Apple? Og hva man burde trekke frem av positive egenskaper hos den første fremfor den andre leketøysprodusenten?

 

At begge er produsert av selskaper hvis likviditet ikke er direkte knyttet til nasjonalismen hos en gruppe små mennesker i asia, eller følelseslivet til en mindre gruppe kjellerboende forumkuriositeter?

Endret av Lilac1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...