Gå til innhold

Heroes of Newerth-heltene blir helt gratis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om jeg liker denne utviklingen. Noe av sjarmen med spill generelt, og spesielt slike spill, er å ha tilgang på et begrenset utvalg figurer og låse opp nye etterhvert som man får mer erfaring med spillet.

Jeg er ikke helt enig i det, ikke når det kommer til slike spill som DOTA og lignende, hvor lagkomposisjonen teller så mye. Det er ikke gøy om du ikke kan kontre en motstander fordi du ikke har rett hero tilgjengelig. Om man spiller for underholdningens skyld, så går det som regel greit, men om man er opptatt av ranking så er det klart at alle må stille likt.

 

Men jeg er klar over at alle ikke tenker slik, jeg har venner som er forholdsvis dedikerte, men som likevel foretrekker LoLs modell, av samme grunner som deg.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vet ikke helt om jeg liker denne utviklingen. Noe av sjarmen med spill generelt, og spesielt slike spill, er å ha tilgang på et begrenset utvalg figurer og låse opp nye etterhvert som man får mer erfaring med spillet.
Jeg er ikke helt enig i det, ikke når det kommer til slike spill som DOTA og lignende, hvor lagkomposisjonen teller så mye. Det er ikke gøy om du ikke kan kontre en motstander fordi du ikke har rett hero tilgjengelig. Om man spiller for underholdningens skyld, så går det som regel greit, men om man er opptatt av ranking så er det klart at alle må stille likt.Men jeg er klar over at alle ikke tenker slik, jeg har venner som er forholdsvis dedikerte, men som likevel foretrekker LoLs modell, av samme grunner som deg.

 

Enig.

 

Hvis man skal spille på et høyere nivå i DOTA/HoN, er det viktig å tilgang til alle heroes for å kunne counter-picke.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg liker denne utviklingen. Noe av sjarmen med spill generelt, og spesielt slike spill, er å ha tilgang på et begrenset utvalg figurer og låse opp nye etterhvert som man får mer erfaring med spillet.

Nei takk, det vil jo si at nye spillere er begrenset fra en stor del av spillet, slik som i LoL, om jeg vil spille LoL og vil teste en helt så får jeg ikke lov fordi "nei men du skal jobbe for det", F THAT.

Pick-up games ftw, ikke noe dilldall hvor jeg må kjøpe noe for å spille.

 

En annen ting er "låse opp nye etterhvert som man får mer erfaring med spillet", hva med folk som har erfaring med Crystal Maiden men får ikke spilt hun pga du må kjøpe henne?

Skal spillet dømme om jeg har erfaring eller ikke og gi meg helter jeg ikke liker, som igjen får meg til å mislike spillet som igjen gjør at jeg ikke gidder og spille i det hele tatt?

 

Nei takk, jeg er glad i Valve f2p, du får spillet og er klar til å spille, ikke noe tull, bare GLHF.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med competitive spill? Hørte at det er noen lag og en del singel spillere som gikk til dota 2.

 

Det er ikke noe "competitive scene" i Hon mer, det eneste laget som fortsatt gjør det bra er Fnatic.Raidcall (tidligere Fnatic.MSI) og det er bare pga resten av teamsa ikke klarer å komme seg til deres nivå.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg liker denne utviklingen. Noe av sjarmen med spill generelt, og spesielt slike spill, er å ha tilgang på et begrenset utvalg figurer og låse opp nye etterhvert som man får mer erfaring med spillet.

Som flere has sagt: Langt ifra.

I spill av kompetativ natur, så skal alle spillere stille på lik grunn og ikke ha noen fordel før runden har starta ved at de har spilt mer. At en spiller "spesialiserer" seg for å gjøre mer skade fordi han har fete lommebok eller spilt mer er idiotisk og om noe, det mest idiotiske systemet. Et lag med utvalgte helter mot et annet lag med andre helter skal stille identisk om en plasserer en tilfeldig spiller til hver helt.

 

Når fokuset til et spill blir til at du skal spille fordi du kan spille mot en ny unlock ligger fokuset feil. Selv spiller jeg for å utvikle mine ferdigheter og med kompiser.

 

Uansett, så liker jeg det de har gjort, og jeg har en tvil om at det er av dårlig finans, heller det motsatte.

Hver spiller er en potensielt betalende kunde, enten for skin eller for early access og det tyder mest på at det er der majoriteten av inntekten ligger og ikke i folk som kjøper helter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med competitive spill? Hørte at det er noen lag og en del singel spillere som gikk til dota 2.

 

Det er ikke noe "competitive scene" i Hon mer, det eneste laget som fortsatt gjør det bra er Fnatic.Raidcall (tidligere Fnatic.MSI) og det er bare pga resten av teamsa ikke klarer å komme seg til deres nivå.

 

At det bare er et lag som gjør det bra betyr vel ikke at det ikke spilles kompetitivt mer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...