Gå til innhold

Apple fikk godkjent drømmepatent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er ikke å etterlikne UI'et til Apple, men når de har et supergenerelt patent så kan de saksøke hvem som helst fordi det "kanskje" likner" litt på det vi laget en stund tilbake.. Hadde det vært spesifikt ville jo saken vært biff ;)

 

Snart så blir det vel søksmål på hvordan du blar gjennom bildegalleriet, trykker på en knapp for å få opp en meny, hvordan du beveger deg gjennom OS'et. er bare utrolig teit at de får godkjent uspesifike patenter som kan skade industrien.. men har man masser penger får man sikkert ting godkjent litt lettere ;)

 

Lenke til kommentar

Tipper vi vil se at Apple i sin desperasjon, vil prøve å bruke denne patenten, men at de nok en gang må rykke ut i media og be pent om unnskyldning. Tror faktisk vi hadde hatt en bedre verden uten Apple. Rart det er krig i verden, når man ser hvordan Apple oppfører seg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tipper vi vil se at Apple i sin desperasjon, vil prøve å bruke denne patenten, men at de nok en gang må rykke ut i media og be pent om unnskyldning. Tror faktisk vi hadde hatt en bedre verden uten Apple. Rart det er krig i verden, når man ser hvordan Apple oppfører seg?

Apple gjør verden enklere,du har tydeligvis aldri prøvd en iPhone. De er helt fantastisk på brukervennlighet, og det å si noe annet er bare et tegn på at du ikke har peiling. Kos deg med Android og trege telefoner som er innviklet i bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper vi vil se at Apple i sin desperasjon, vil prøve å bruke denne patenten, men at de nok en gang må rykke ut i media og be pent om unnskyldning. Tror faktisk vi hadde hatt en bedre verden uten Apple. Rart det er krig i verden, når man ser hvordan Apple oppfører seg?

Apple gjør verden enklere,du har tydeligvis aldri prøvd en iPhone. De er helt fantastisk på brukervennlighet, og det å si noe annet er bare et tegn på at du ikke har peiling. Kos deg med Android og trege telefoner som er innviklet i bruk.

 

Du har åpenbart aldri prøvd noe annet enn iPhone. Om du sammenligner iPhone med de billigste Android mobilene har du nok rett (bortsett fra at de ikke finnes innviklet - kanskje det er deg?). Sammenligner du med Android mobiler midt på treet er de langt fra trege og fortsatt alt annet enn kompliserte. Om du ikke klarer å operere en Android fatter jeg ikke hvordan du klarte deg da vi brukte Symbian, Windows Mobile og annen drit for bare få år siden.

 

Jeg valgte bevisst å ikke sammenligne iPhone med Android toppmodeller. Det er ikke rettferdig overfor iPhønen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Enklere??? Må jo ha iTunes for å slenge over noen MP3 sanger til telefonen. Med Android bare kopler du til, og slenger over sangene/filmene (eller laster dem ned trådløst).

 

Hvilken oppgave er det som er enklere på en iPhone, enn f.eks. en HTC sensation ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Android er ikke innviklet men byr på muligheter. iPhone derimot er primitiv og har fått ufortjent mye ros. De to som har iPhone her i huset har måttet sende de til service både en og to ganger pga tregheter og at systemet har hengt seg opp, så de tlf er IKKE feilfrie.

 

Apple er et selskap styrt av grådige forettningsmenn som låser sine kunder til deres produkter og de er lite glad i konkurranse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Alt som er viktig er enklere på en iPhone enn en hvilken som helst Android. Og ja,jeg sammenligner med toppmodeller. IPhone fungerer og fungerer,det har jeg tilgode å oppleve med Android. iPhone er genial og det er det noen av dere som ikke har forstått. Kan fint leve uten å kunne slenge en låt både hot og dit,har da Spotify. Og jeg har ikke behov for å kunne bruke Justin Bieber som mp3 ringetone slik som enkelte andre fjortisser har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må le av dere iPhone og iMac elskere. Dere lever i en liten boble. Klart at iPhone er raskest og best. Så lenge det brukes kun apple produkter fungerer alt helt 100%. Så lenge det ikke er mulig å "tune" og endre på ting, kan jo ikke ting gå galt. Fantastisk. Men sett opp flere produkter fra flere leveandører, da begynner moroa. Selvfølgelig er det ikke apple-produktet det er noe feil på, det er jo den idiotiske pcen, eller surfebrettet fra Samsung, eller routeren fra Cisco (det var jo ikke en airlink fra Apple)...

For dere som vil ha det enkelt og uten problemer, kjøp Apple, men hold kjeft. Men jeg vil ihvertfall ha litt utfordringer og spenning, i tillegg til kjempeutelse og mulighet til å få det som jeg ønsker det. Som er det viktigste for meg.

 

Se om det er mulig å legge en 1080p mkv fil på iphone? Det fungere på one X, uten noe lag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt som er viktig er enklere på en iPhone enn en hvilken som helst Android. Og ja,jeg sammenligner med toppmodeller. IPhone fungerer og fungerer,det har jeg tilgode å oppleve med Android. iPhone er genial og det er det noen av dere som ikke har forstått. Kan fint leve uten å kunne slenge en låt både hot og dit,har da Spotify. Og jeg har ikke behov for å kunne bruke Justin Bieber som mp3 ringetone slik som enkelte andre fjortisser har.

 

Hva er det som er så mye bedre med UI'et / brukergrensesnittet til iOS i dag som er bedre enn det i Android?

 

UI'et var bra i 2007, men vi er desverre i 2012 nå hvor det UI'et / brukergrensesnittet er gått ut på dato og ER elendig.

 

Jeg ser absolutt ingenting på hva med iOS's UI / brukergrensesnitt som skulle være bedre enn Android 4.0.4 / 4.1 sitt UI / brukergrensesnitt i dag.

 

Kan du forklare meg på hva det er med UI'en / brukergrensesnittet i iOS som gjør opplevelsen så bra og enkel å bruke over hvordan Android sitt UI / brukergrensesnitt er?

 

Er det lettere å trykke seg inn på Instillingene i iOS?

 

Er det lettere å ringe med iPhone over Android?

 

Er det lettere å starte noen programmer i iOS over Android?

 

Er det lettere å skifte bakgrunnsbilde i iOS over Android?

 

Er det lettere å stille klokken i iOS over Android?

 

Er det lettere å skifte SMS ringetone i iOS over Android (å faen, stemmer at man må bruke iTunes for å få dette til. Jeg ler så jeg griner hahahahahahaha) ?

 

Er det lettere å skrive en SMS i iOS over Android?

 

Er det lettere å ta bilde med iOS / iPhone over en Android telefon?

 

Er det lettere å installere en applikasjon i iOS over Android?

 

Er det lettere å avinstallere programmer / applikasjoner i iOS over Android?

 

Er det lettere å overføre filer til iOS......... oh wait a sec.

 

Vennligst gi begrunnelse på HVORFOR UI'en / brukergrensesnittet i iOS er bedre / lettere å bruke enn det det er i Android.

Endret av Vindicator
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Apple er et selskap styrt av grådige forettningsmenn som låser sine kunder til deres produkter og de er lite glad i konkurranse.

Mye morsomt i forumet i dag! Jeg må bare le av slike utsagn - spesielt når de kommer fra en som bruker Samsung-produkt. Det finnes knapt nok et elektronikkselskap i verden som er mer gjennomsyret av hensynsløs grådighet, kriminell adferd og korrupsjon enn Samsung - og før du protesterer, det finnes en rekke dommer mot Samsung som beviser det, så spar deg selv for bryet og ydmykelsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Liker du å knote,kjøp android? Liker du at verktøyet fungerer,kjøp iPhone? Dere som liker å mikse og trikse fordi det ikke fungerer ut av eska som dere ønsker,kjøp et puslespill på 1 million brikker uten bruksanvisning!!!

Nerds kalles det!!!! iPhone gjør akkurat det den skal,HVER ENESTE GANG UTEN SPØRSMÅL OM JEG VIL SENDE FEILMELDING OSV!!!!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Krever iProdukter iTunes fremdeles? Jeg husker jeg måtte cracke iPod Classic'en min for å komme rundt den faenskapen. En mobil skal ikke behøve noe annet for å fungere eller å settes opp.

Du kan fint sette opp, ta i bruk, oppdatere og ta backup av en iPhone uten å bruke iTunes.

Bortsett fra det, så er jo iTunes et helt ypperlig program, som jeg uansett bruker uavhengig av i-enhetene mine.

Endret av Newton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liker du å knote,kjøp android? Liker du at verktøyet fungerer,kjøp iPhone? Dere som liker å mikse og trikse fordi det ikke fungerer ut av eska som dere ønsker,kjøp et puslespill på 1 million brikker uten bruksanvisning!!! Nerds kalles det!!!! iPhone gjør akkurat det den skal,HVER ENESTE GANG UTEN SPØRSMÅL OM JEG VIL SENDE FEILMELDING OSV!!!!

 

Mora mi klarer å bruke Samsung Galaxy S2 med android uten problem.

 

Så hvis du klager på miksing og triksing så må du være særdeles lite datakyndig. For android er meget lett å bruke.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...