Gå til innhold

Del bildene dine på direkten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

a)

Der fikk "det bildet tror jeg bør slettes" følelsen en helt ny dimensjon.

 

b)

Jeg misliker fjesboka voldsomt. Hvilket antagelig er noe spesielt siden jeg aldri har vært et produkt der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg vurderer å si at det å være på facebook, er det samme som å prostituere seg; men lar være da jeg er rimelig sikker på å li saksøkt av de prostituerte ....

He, he...

For meg har hele "sosiale medier"-kjøret gått gradene; artig - irriterende - kvalmende. Når du kjenner forholdene hos A og for høre hva B ("kontakt via fjesbok") vet om A, er skuespillet åpenlyst. Det er jo et gigantisk fasade skyggespill uten hemninger.

Nei, livet er enklere med færre, men fårhåpentligvis mer oppriktige, kontaktpunkter. Dessuten slipper også å selge sjela til et amerikansk selskap.

 

Så, sånn for å være litt on topic, dette er en funksjon jeg virkelig ikke behøver i et kamera (for de som ikke helt hadde fått med seg det).

Lenke til kommentar

Det at du misliker fjesboka er et sunhetstegn ;)

 

Jeg vurderer å si at det å være på facebook, er det samme som å prostituere seg; men lar være da jeg er rimelig sikker på å li saksøkt av de prostituerte ....

 

Amen!

(men vi har muligens for mye livserfaring til å forstå en verdi med fjesboka?)

 

Tor

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Facebook har enorm verdi for brukere om man vet å benytte seg av det. Som frilansjournalist har jeg fått både tips om saker og solgt inn saker via kontakter på Facebook. Om man velger å ikke benytte seg av det, er det også et legitmt valg selvsagt, men jeg vil påstå at man går glipp av en hel del.

 

Det er ikke dermed sagt at man bør eller skal dele ALT på Facebook, men jeg ser definitivt verdien i å ha Facebook-opplasting innebygd i kameraet.

Lenke til kommentar

Facebook har enorm verdi for brukere om man vet å benytte seg av det.

Som nevnt kan det og være at vi ikke forstår - med begge fortegn. Dog er det litt vanskelig å få inn mellom ørene verdien i måten massene ser ut til å bruke ustillingsveggen på. At man kan finne en yrkesverdi er en helt annen sak - der må man som regel bruke alle tilgjengelige kanaler for å henge best mulig med, men som privatperson?

 

Tor

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...