Gå til innhold

Sniktitt: World of Warplanes (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For spessilet interesserte,,

 

det er el egentlig ikke det, det er hele poenge med world of xx serien, world of tanks, er vel som mange skulle tru for spesielt intreiserte i stridsvogner, men grunnet ett lett fattelig spill men fremdeles nokså realistisk og forholvs vis kjappe runder, så blir det en spill casual spillere kan spill av og til samt de mer harccore med clan kan spille

 

jeg har spillt world of tanks en del og likte det selv om jeg ikke er under kategorien spesielt intrisert i stridsvogner

 

tl:dr ikke simulator, bare morro

 

blucoll

Lenke til kommentar

For spessilet interesserte,,

 

Det er vel egentlig ikke det. Det er hele poenget med World of xx serien. World of tanks er vel, som mange skulle tru, for de som er spesielt interesserte i stridsvogner, men grunnet ett lettfattelig spill og fremdeles nokså realistisiske og forholdsvis kjappe runder så blir det et spill casual spillere kan spille av og til samt de mer hardcore med klan kan spille.

 

Jeg har spilt World of tanks en del og likte det selv om jeg ikke er under kategorien spesielt interessert i stridsvogner.

 

tl: Det er ikke en simulator, bare morro.

 

blucoll

 

-.-

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Testet beta så vidt i går, og e spent på hvordan dette skal bli som et ferdig produkt. Foreløpig er det en del ting som ikke er på plass, og jeg tror dette spillet vil tiltale et litt annerledes publikum enn WoT, nettopp på grunn av de mer hektiske kampene.

 

Senere kommer også World of battleships. Og etterhvert er det snakk om å knytte alle sammen. Spennende, men klarer de å gjennomføre det godt nok? Litt skeptisk.

 

Men nå må jeg fyre opp World of tanks igjen. Det er jo over to døgn siden sist!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har prøvd WOFP, men synes det var litt vrient å spille. Kanskje fordi jeg ikke har joystick, men skal nå følge med på det når det blir lansert med flere ting i spillet.

 

 

En ting lurer jeg på: hva taper fienden på at du skyter i stykker lasteskip og den slags på bakken?

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...