Gå til innhold

Mer nytt i Apple iOS 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bedre kart er blant nyhetene i den tredje betaversjonen.

Selsagt blir det bedre, Det er tross alt snakk om beta versjoner, og da mener jeg ikke sånn "Google-beta", men en lukket beta beregnet for registrerte utviklere.

Endret av HKS
Lenke til kommentar

Bedre kart er blant nyhetene i den tredje betaversjonen.

Selsagt blir det bedre, Det er tross alt snakk om beta versjoner, og da mener jeg ikke sånn "Google-beta", men en lukket beta beregnet for registrerte utviklere.

 

Nå gikk jo folk helt på styr på grunn av at iOS 6 BETA1 inneholdt dårligere kart enn iOS 5.0, så da er det jo greit å få frem at det faktisk er progresjon mellom de forskjellige testversjonene så disse folkene kan slutte med klaging og syting inntil vi ser hvordan den endelige versjonen faktisk blir.

 

Ref

Lenke til kommentar
Bedre kart er blant nyhetene i den tredje betaversjonen.
Selsagt blir det bedre, Det er tross alt snakk om beta versjoner, og da mener jeg ikke sånn "Google-beta", men en lukket beta beregnet for registrerte utviklere.

 

Det å kalle det en "Google-beta" blir feil. Jeg ser hva du mener, men Apple har gjort mye av det samme selv. Se Siri

Lenke til kommentar

Bedre kart er blant nyhetene i den tredje betaversjonen.

Selsagt blir det bedre, Det er tross alt snakk om beta versjoner, og da mener jeg ikke sånn "Google-beta", men en lukket beta beregnet for registrerte utviklere.

 

Det er slettes ingen selvfølgelighet at alle aspekter i en sånn release blir bedre mellom beta og release.

 

AtW

Lenke til kommentar

Bedre kart er blant nyhetene i den tredje betaversjonen.

Selsagt blir det bedre, Det er tross alt snakk om beta versjoner, og da mener jeg ikke sånn "Google-beta", men en lukket beta beregnet for registrerte utviklere.

 

Det er slettes ingen selvfølgelighet at alle aspekter i en sånn release blir bedre mellom beta og release.

 

AtW

Jo, for en karttjeneste og i dette tilfellet så vil jeg si det er ganske innlysende.

Lenke til kommentar

Karttjenester bli jo kontinuerlig oppdatert med nye data, og når den er helt ny så er det ikke urimelig å forvente at dette vil skje i et høyere tempo for å ta igjen de etablerte aktørene.

 

Tror du tomtom har hentet inn svært mye ny data mellom forrige beta og nå? Jeg ville tro dette er kartdata de allerede hadde forrige gang?

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...