Gå til innhold

Gears of War: Judgement får lanseringsdato (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom den neste xboxen blir lansert neste år så føler jeg at Judgement blir en passende avslutning for Xbox 360. Gears 1 ble kanskje lansert 1 år etter 360 ble lansert, men jeg føler at det var da maskinen virkelig begynte å ta av. Da er det bare passende at den samme serien får æren av å levere et av de siste storspillene til konsollen.

 

Gleder meg. :)

Endret av Leflus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dersom den neste xboxen blir lansert neste år så føler jeg at Judgement blir en passende avslutning for Xbox 360. Gears 1 ble kanskje lansert 1 år etter 360 ble lansert, men jeg føler at det var da maskinen virkelig begynte å ta av. Da er det bare passende at den samme serien får æren av å levere et av de siste storspillene til konsollen.Gleder meg. :)

 

Jepp, enig med deg. På tide å avslutte denne serien nå, den har gått på tomgang siden siden den ble lansert. Har spilt alle, men kunne ikke gjenfortalt historien selv om jeg anstrengte meg til det ytterste. Mer intetsigende tøv skal du lete lenge etter..

Lenke til kommentar

Jepp, enig med deg. På tide å avslutte denne serien nå, den har gått på tomgang siden siden den ble lansert. Har spilt alle, men kunne ikke gjenfortalt historien selv om jeg anstrengte meg til det ytterste. Mer intetsigende tøv skal du lete lenge etter..

Eh. En spiller ikke Gears for å oppleve en dyp og meningsfull historie(selv om den kan være underholdende til tider). En gjør det fordi spillene har kjempebra gameplay, artig multiplayer og en flott presentasjon. Selv syntes jeg at Gears 3 var et fantastisk spill, og jeg gleder meg til å se hva Epic og PCF vil få til på nestegenerasjons hardware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...