Gå til innhold

? Vi har alltid ønsket å lage maskinvare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaa, så må de kode om absolutt alle spill, eller bare sitte med fjollete spill som Angry Birds på en PC til flere tusen.

 

Du mener sånn som på mac ;) Og alle ser jo hvor dårlig det selger...

 

AtW

 

Har flere gode spill på Mac, men steam-utvalget er temmelig tragisk må jeg si.. Ikke at det bryr meg noe større da spilling foregår på den stasjonære uansett.

 

 

Det var snakk om steam her, derfor.

Aha. Beklager.

 

Valve er imidlertid godt i gang med å porte klienten sin til linux. Etter å ha besøkt Valve sine studioer i april publiserte Michael Larabel en kort video av left 4 dead nativt på ubuntu 11.10.

 

Om ting går i samme tempo som med steam for OS X så ville jeg ikke holdt pusten.. Steam i seg selv fungerer flott, men kun en liten brøkdel av spillene kan spilles under OS X.

Lenke til kommentar

Jaa, så må de kode om absolutt alle spill, eller bare sitte med fjollete spill som Angry Birds på en PC til flere tusen.

 

Du mener sånn som på mac ;) Og alle ser jo hvor dårlig det selger...

 

AtW

 

Har flere gode spill på Mac, men steam-utvalget er temmelig tragisk må jeg si.. Ikke at det bryr meg noe større da spilling foregår på den stasjonære uansett.

 

 

Det er ikke så veldig imponerende med "flere gode spill", poenget er at mac også koster endel, har steam, men har lite spill, og det selger bra.Jeg er ikke engang overbevist om at Mac har bedre spillutvalg enn androidtelefoner (altså, om jeg kunne spillt kun på en av de to, så er jeg ikke sikker på hva jeg ville valgt)

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...