Gå til innhold

Dette kan være neste iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krybbekontakt?? Virkelig?

Det er sikkert like korrekt som å strømme video, eller optisk drev, men høres minst like idiotisk ut, i allefall i mine ører ;)

 

Uansett, tilbake til topic.

Det kommer slike "prototyper" fra tid til annen, og mange av de ser ut til å være oppsummeringer av de mest populære ryktene som svirrer rundt.

Jeg håper de holder på mye fra designet til 4/4s, men stiller meg litt tvilende til ny kontakt.

Men man skal aldri si aldri, Apple bytter til tider ut, eller fjerner ting uten varsel fra produktene sine.

Kanskje vi får se bruk av Liquidmetal i den kommende modellen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skjedde med at den skulle få et nytt design? Blir den slik ser jeg ingen grunn til å oppgradere fra 4S. Hva skjedde med at den skulle få større skjerm? Uten bredere skjerm blir det like knotete å skrive meldinger i portrettmodus. Hvor blir det av prototypen med iPod Touch design? Vil heller gjerne sen den i butikkene.

 

Jeg vil ikke gå så langt og si at den er direkte uappetittelig, men et nytt design ville falt i smak!

Endret av morten-89
Lenke til kommentar

Designen beholder de, slik at den passer i kvinnehender. Blir den for brei, vil alle damene finne seg noe annet...

 

Når jeg tar buss til jobb ser jeg flere kvinner enn menn med en Galaxy SII. iPhone har nok en god del å gå på før den blir "for brei".

Endret av morten-89
Lenke til kommentar

Tviler på at dette er et ekte bilde. Ser jo ut som de kun har dratt en iPhone 4S litt i kantene, for å forstørre den. Bildet av den "nye" er også uklart i kantene.

 

Kjedelig for Apple elskere om den nye telefonen kun har 4" skjerm, men det er vel "godt nok" for de, hehehe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tror det er liten sjans for at dette er den neste iphone den virker ikke helt

etter Steve Jobs og nå apples filosofi om stilrenhet denne er bare stygg. For å ha det sagt er jeg ingen apple fanboy. Jeg er ivrig android bruker men er ivrig etter å se bilder av apples nye ekstremt overprisede telefon! XD

 

Lenke til kommentar
Jeg er ivrig android bruker men er ivrig etter å se bilder av apples nye ekstremt overprisede telefon! XD
Overpriset? Android toppmodeller koster rundt 5500 kr ny. Galskap om du spør meg :)

Vel galaxy s 3 er vel den eneste som faktisk koster like mye som den billigste iPhone 4sen (alle andre er lavere enn iPhone 4s) ;)

 

Lenke til kommentar

Beholder med glede 4S´n leeeenge ennå om iPhone 5 ser sånn ut. Den er jo alt for svæææær. Ser noen synes iPhone 4 er stygg. Det må jeg si meg sterkt uenig i. Personlig synes jeg det er en av de fineste telefonen som er laget. Med smaken er som baken, kritiserer ikke andre telefoner for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg er ivrig android bruker men er ivrig etter å se bilder av apples nye ekstremt overprisede telefon! XD
Overpriset? Android toppmodeller koster rundt 5500 kr ny. Galskap om du spør meg :)

Vel galaxy s 3 er vel den eneste som faktisk koster like mye som den billigste iPhone 4sen (alle andre er lavere enn iPhone 4s) ;)

 

Jeg er ivrig android bruker men er ivrig etter å se bilder av apples nye ekstremt overprisede telefon! XD
Overpriset? Android toppmodeller koster rundt 5500 kr ny. Galskap om du spør meg :)

Vel galaxy s 3 er vel den eneste som faktisk koster like mye som den billigste iPhone 4sen (alle andre er lavere enn iPhone 4s) ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...