Gå til innhold

Se brukernes beste junibilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får alltid en slags flau følelse når bildene mine blir plukket opp i månedstråden fordi jeg synes det er så mange som er så flinke og leverer helt fantastiske bilder her på akam, forrige måned var bare kjempemorsom å lese igjennom med alle variasjonene som dukket opp.

 

Det er allikevel dette som motiverer, ihvertfall for meg, jeg kan føle så mye flauhet jeg bare vil men innerst inne blir jeg mektig stolt hver gang et av mine bilder blir plukket ut blandt de beste. Å få to denne måneden gjør meg utrolig glad og det var en helt fantastisk start på morgenen i ferien her på fjellet i Midt-Norge. Dette ga meg ekstra motivasjon for å ta en tur ut for å knipse idag også selv om værmeldingen og stølheten fra de siste dagers fjellvandring gjør sitt beste for å holde meg innendørs.

 

Tusen takk til redaksjonen, og da spesielt Are, for jobben med denne artikkelen/utvelgelsen - det betyr mye!

Endret av Solaar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må vel være selve månedens høydepunkt her inne disse presentasjonene!

 

Alltid spennende å se hvilke bilder som "framheves", og om det er noen av de som en selv har merket seg den siste måneden... At det også er vidt forskjellige typer bilder som presenteres er også av det gode!

 

Synes også at kommentarene i seg selv er givende, og om ikke annet så representerer disse alene en god pekepinn på hvordan bildene kan sees/oppfattes/tolkes/bedømmes og verdsettes! Vi har vel alle noe å lære fra den tilnærmingen til "jobben" som den godeste redaksjonen her har!!

 

Keep up the good work! :)

Lenke til kommentar

Tusen takk til redaksjonen, og da spesielt Are, for jobben med denne artikkelen/utvelgelsen - det betyr mye!

Helt enig.

 

Jeg ble også beæret med å få to med bilder denne gangen. Hadde håpet at flyshowbildet kom gjennom nåløyet, men at grillskoene også ble med var ekstra morsomt.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Utrolig mye godt som leveres hver enste mnd, kvaliteten stiger og stiger for hver mnd.

 

Favoritten bland de utvalgte må være TGB sitt bilde, veldig enkelt men følelsesladd bilde.

 

 

Mange mnd siden sist jeg var med i utvelgelsen, og ekstra morsomt da å få hele 3 bilder valgt ut. Da to i fra flyshowet på kjeller, samt et i fra Sachsenhausen Tyskland.

 

Gir mye ekstra inspirasjon å se sine bilder her, så når turen går tilbake til Sachsenhausen om 1,5 uke blir det nok flere bilder. Og når jeg får tid til å se igjennom resten av flyshow bildene.

Endret av k-h-s
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...