Gå til innhold

Activision jobber med The Walking Dead-skytespill (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

drittsiden vg.no ofc copy and pasta hele artikkelen, drittmediet vg er.

 

Tror de har en avtale med hverandre, mener hvertfall å huske det.

 

On topic: Jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan være negativ til dette spillet! Nå har man allerede et rolig, velbalansert Walking Dead-spill, og nå får man et på (antakeligvis) andre siden av skalaen. Tro det eller ei, men noen ganger får man i både pose og sekk. Hvordan er mer valgfrihet negativt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Poenget er vel at Activision melker alt de kommer over. Dette spillet kommer til å kjøre samme motor som nyeste CoD og vil ha akkurat samme gameplay, bare med noen nye våpen og textures. Men for all del hvis man vil spille et scriptet linært singleplayerspill med en motor som er over 8 år gammel be my guest.

Lenke til kommentar

Skal ikke Activision bare lage et skytespill av Fast and the Furious mens de holder på?

 

... Det er vel ikkje så far-fetched med tanke på kva dei siste to filmane har handla om? :p

 

Uansett, PR-folka har mumla noko om at dette TWD-spelet skal dra inspirasjon frå Day Z og STALKER-spela - at fokuset er meir på sjølve overlevinga enn på skytinga. Trur det når eg får sjå det. Utviklaren har heller ikkje den beste CV-en, uansett sjanger og subsjanger.

Lenke til kommentar

Virker som folk har minimalt med kunnskaper om Activison her. Tydelig at man tror at alt det selskapet jobber med og har jobbet med så langt er Call of Duty-serien.

 

Vel, det er feil. Bare den siste tiden har de gitt ut riktig så gode spill som The Amazing Spider-Man, Prototype 2, skylanders: Spyro's Adventure og mange flere. Er dette produkter som har blitt melket? Nei. Er dette produkter som bruker samme motor som CoD? Nei.

 

Moralen er: Sett dere mer inn i ting før dere klager og syter om alskens dere tilsynelatende ikke vet noe om. Mener ikke å være sur, er bare ganske lei av all denne uvitenheten.

Lenke til kommentar

Later til at du med dine maksimale kunnskaper om Activision har glemt alle James Bond-, SpiderMan-, Guitar Hero-titler som ikke akkurat var fullpakket med kvalitet. Og blant de seneste utgivelsene finne vi MIB: Alien Crisis og Battleship.

 

Med et så stort selskap handler absolutt alt om numrene, og med et såpass kjent merkevarenavn som The Walking Dead frykter jeg at de lar navnet stå for brorparten av salget, og heller spare noen kroner ved å utgi spillet før utviklerne er 100% fornøyde.

 

Jeg håper jeg tar feil, men Activision har sparket meg i ballene flere ganger før.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...