Gå til innhold

Dette er årets skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør den til OLED og 5-10 tommer større, og det er den TVen jeg skal ha om 4-6 år :-)
Tven i artikkelen er en OLED på 55" med 4K og brillefri 3D!

 

Hmmm... Jeg kan ikke se at det kommer fram fra artikkelen? :-/ Er det bare jeg som ser dårlig, eller vet du det fra en annen plass?

Lenke til kommentar
Gjør den til OLED og 5-10 tommer større, og det er den TVen jeg skal ha om 4-6 år :-)
Tven i artikkelen er en OLED på 55" med 4K og brillefri 3D!

 

Hmmm... Jeg kan ikke se at det kommer fram fra artikkelen? :-/ Er det bare jeg som ser dårlig, eller vet du det fra en annen plass?

 

Det står det i 5te avsnitt , rett før avsnittet med overskriften " Både 2D og 3D "

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Ehm.... At det er en OLED-skjerm?

 

Det kan likevel være håp for brillefrie 3D-skjermer. Bransjeaktørene videreutvikler teknologien stadig, og AUO, som er en av de største LCD-produsentene i verden, er ikke noe unntak.

 

Nå kan selskapet skryte av at deres 55 tommer store 4K-skjerm fikk æren av å bli kåret til årets skjerm.

 

 

Avsnitt fire og fem hos meg... Jeg er langt nærmere å konkludere at det er en LCD-skjerm enn at det er en OLED-skjerm...

 

Det eneste jeg ser om OLED, er i første avsnitt, og der ser jeg at det nevnes at det er én OLED-skjerm med 4k-oppløsning. Det står derimot ingenting om at det er denne som er kåret som vinner...

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar

Ehm... Det er ikke den LG-skjermen der som har vunnet prisen......... Det er en ANNEN artikkel.... Og på den LG-skjermen står det ingenting om 3D i det hele tatt, og enda mindre om brillefri 3D.

 

Denne som omtales her, har brillefri 3D, er 55 tommer, har 4K og jeg ser ingenting om at den er en OLED-skjerm.

 

Så... Din tur til å lese hele ARTIKKELEN før du buser ut med påstander. Ikke bli lei av at andre ikke leser når du ikke klarer skille på hva som er artikkelen og ikke selv.

Endret av Leifen18
Lenke til kommentar

LG ? hvor har du det fra ?

 

SID-konferansen legger hvert år rammene for det nyeste innen skjermteknologi, men skjermen som stakk av med tittelen «Årets skjerm 2012» var imidlertid en brillefri 3D-skjerm – taiwanske AUOs brillefrie 2D- og 3D-skjerm i 4K.

 

Nå kan selskapet skryte av at deres 55 tommer store 4K-skjerm fikk æren av å bli kåret til årets skjerm.

 

 

OLED skjerme er ikke kommet på markedet enda

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Hvilken av de to sitatene viser at det er en OLED-skjerm, da?

Du sa:

 

 

Det står nederst i artikkelen at 4k OLED er på vei .

 

hvorfor klarer dere ikke å lese hele artikkelen ?

 

Det som står nederst i artikkelen, "Les også: OLED-TV med 4K er på vei" er en link til en LG-skjerm.

Lenke til kommentar

Hvis du følgte litt med så har du oppdaget at det var en som spurte hvor det stod at det var snakk om en 55 tommer skjerm som støttet 4k oppløsning

 

jeg svarte på hvor det stod

ikke noe mere .

 

At dere tar det for en OLED skjerm eller noe annet må stå på dere

Det enste jeg skrev var at OLED skjerme kommer senere

Lenke til kommentar

Det var jeg som spurte spørsmålet du svarte på, og jeg spurte overhodet ikke om det var en 55 tommer eller om det var 4k-oppløsning. Hvis du hadde lest de postene du siterte, hadde du sett at det gjaldt om det var OLED eller ikke, selv om ikke OLED ble nevnt i den siste posten.

Lenke til kommentar

Det var jeg som spurte spørsmålet du svarte på, og jeg spurte overhodet ikke om det var en 55 tommer eller om det var 4k-oppløsning. Hvis du hadde lest de postene du siterte, hadde du sett at det gjaldt om det var OLED eller ikke, selv om ikke OLED ble nevnt i den siste posten.

jeg oppfattet det slik at du ønsket deg en større versjon

så var det en hintet at 55 tommer måtte være stort nok

videre oppfatte jeg det som om du lurte på hvor det stod at det var 55 temmeren av LCD utgaven som var testet

 

Det var også derfor jeg skrev lit senere at OLED kommer senere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...