Gå til innhold

Billig nettbrett, Jelly Bean og medieball fra Google.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Hva prisen ender på i avgifts-Norge er usikkert, men regn med at det blir noen hundrelapper dyrere." Ah, genialt sagt.

 

Forøvrig så kommer jeg nok garantert til å kjøpe nettbrettet når det er så billig. Greit å ha når man har en laptop som trenger et egent kjernekraftverk for å driftes. Medieballen, meh, har allerede en HTPC med 3000 videofiler som var nesten billigere. Her så må alt streames fra "the cloud", og "the cloud" blir nok ikke tilgjenglig i Norge med det første.

Endret av TheRealL
Lenke til kommentar

Om de virkelig har fått til å få en smooth opplevelse med Android så er det bare å gratulere, det var virkelig på tide.

 

Det er langt mer flyt i menyene nå, men noe hakk er det enda (dog det har jeg på min ipad også). Meget fornøyd med 4.1, bringer en del nytt, og fornuftig.

Lenke til kommentar

.Ser og frem til at Projekt butter skal bli bakt inn i roms til min One X. Veldig fordel at One X har Tegra 3 på lik linje med Nexus 7. Burde gjøre porteringen til en noe enklere sak :)

 

Prosjekt butter er en del av jelly bean, dermed er det feil å si at det skal bli bakt inn i htc one x rom'en, akkurat som at prosjekt butter var en apk eller et theme. Prosjekt butter er et kodenavn på en kodebit lagt inn i os'et.

 

Men ja, forvent Prosjekt Butter i nyere rom for One X. ( jelly bean)

Lenke til kommentar

Liker at de har tatt bort kameraet på baksiden, det er jo helt meningsløst på iPad. Front kamera er derimot lurt for FaceTime ol.

Å? Ser jo stadig folk bruke iPad som kamera ved bassengkanten på sydentur. Vel ihvertfall så jeg et par sist gang jeg var på ferie. :)

Lenke til kommentar

Syns google skal bli flinkere til å lansere de tjenestene de allerede har i andre land før de kommer med enheter som kan spille innhold som bare er tilgjengelig i noen få land. Hvis nexus q er laget for å spille innhold fra googleskyen er den ganske ubrukelig her i Norge akkurat nå.

Lenke til kommentar

Burde ikke denne artikkelen nevne google now? I mine øyne noe av det mest spennende som ble lansert i går.

 

Helt enig! :-) Dersom det blir så bra som det sies (noe jeg ikke helt klarer å se for meg før man allerede har brukt det en god del), så er det definitivt det mest spennende som ble lansert i går! :-)

 

Jeg likte også den event-greia... Bare synd at det ikke fungerer like bra før alle andre også er på Google+.. :-/ For konseptet er, som de sa det selv, slik det burde være.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...