Gå til innhold

Test: Asus Rampage IV GENE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner litt mer informasjon og ikke minst "tester" av :

 

*Lydkvaliteten.

*Overføringshastigheten på Usb 2.0 og Usb 3.0 enheter , dere kan hente litt inspirasjon fra feks : http://www.tomshardw...turbo,3215.html

 

Det hadde også vært greit med litt mer informasjon om den inkluderte programvarepakken, funksjonalitet og brukervennlighet på denne.

Edit :

 

Jeg tror også at informasjonen om Audio procceseringen ikke er riktig, Supreme FX III har en integrert chip på hovedkortet sammen med egen 1500Auf kapasitor , se http://rog.asus.com/91382012/labels/rog-exclusive/what-is-supremefx-iii/ for mer informasjon.

 

Jeg må si at denne testen var mangelfull med tanke på den høye prislappen og man burde tatt en litt grundigere titt på flere av funksjonaliteten til hovedkortet som feks :

*ROG connect

*GameFirst

*CPU Level Up

*Mem TweakIt

*USB BIOS Flashback

Endret av Malvado
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes det ser ut som det kan bli litt lite plass til mange CPU-kjølere, som både er lave og brede. Min f.eks hadde ikke hatt sjans til å fått plass på det kortet fordi minnebrikkene kommer for nær, men jeg skjønner at man må ofre noe for å krympe HK`et.

 

Det finnes jo selvsagt mange CPU-kjøler, og man finner vel alltids en som passer. Bare den kjøler godt nok, så.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9

Det kommenteres at kortet mangler Thunderbolt, og samtidig er det ingen spesielle minus med kortet.

Det kan se ut for at Thunderbolt vil få en lys framtid, og da er det absolutt et minus at dette mangler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5a6f9

Jeg glemte å kommentere at kortet også mangler WI-FI.

Dette burde absolutt vært med på et kort til denne prisen.

Men med formfaktoren mATX er det vel vanskelig med plassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...