Gå til innhold

Sniktitt: DmC: Devil May Cry (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trudde disse re lanseringene var skadelig for spill titlene, men når jeg tenker over det likte jeg bare DMC 1 og 2, 3 ern la jeg fra meg,

 

Kanskje dette vil få opmerksomheten min tilbake til ungdoms tiden.

 

Uansett så er Devil May Cry en dritbra serie og ingen fast action gameplay spill kunne måle seg med de 2 pistolene som fyrte av i gudommellig fart i luften, sigh god times,

 

Jeg klarte 1 og 2 på vanskeligste mode (og det var mange av dem)

 

Visst noen husker Levis reklamen i 2 ern, si ifra XP tøft og få moderne bukse reklame midt i spillet, kanskje derfor jeg likte spillet , det hadde stil.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Lever fortsatt i håpet om at det kommer et Devil May Cry 5 som fortsetter HISTORIEN der 4 sluttet. Nero er ikke ubetydelig for historien siden de valgte å lage denne karakteren så sent i spillserien. Eller er det jeg som har gått glipp av historien? Men ungdommen nå til dags er vel ikke interessert i historie gjennom flere spill i en serie...

 

Og ja; Hvorfor heter spillet Devil may Cry: Devil May Cry?!

Lenke til kommentar

Lever fortsatt i håpet om at det kommer et Devil May Cry 5 som fortsetter HISTORIEN der 4 sluttet. Nero er ikke ubetydelig for historien siden de valgte å lage denne karakteren så sent i spillserien. Eller er det jeg som har gått glipp av historien? Men ungdommen nå til dags er vel ikke interessert i historie gjennom flere spill i en serie...

 

Og ja; Hvorfor heter spillet Devil may Cry: Devil May Cry?!

 

Det er bare tull at ungdommen ikke er interessert i historie gjennom spill. De fleste er interessert i historien til Dante som derav er selve motivet for at de valgte å fokusere på fortiden til Dante. I tillegg så er det mye om fortiden til DmC serien som kan være interessant. For eksempel: Se for deg et spill om faren til Dante og hans konflikt. Nero virket som en grei karakter men det var virkelig ikke så veldig mye interessant rundt hans tid i DmC serien annet at han er relatert til Dante - men det var et godt gjennomført spill. :)

 

Edit: Men jeg forstår hvordan du kan få et slikt inntrykk av ungdommen dersom man tar utgangspunkt i spill som blant annet CoD og lignende.

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...