Gå til innhold

Samsung-flaggskipet tok fyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanken har slått meg. Har originalt bilfeste(sugekopp) til både galaxy s(1) og note. må bli ganske varmt for elektronikken når mobilen spiller musikk, lader og får sola rett på seg.

 

Mobilen her tok fyr i ladekontakten så det er meget sansynlig at han brukte uorginalt utstyr

Lenke til kommentar
Jaja, kanskje tenke seg litt om før man bruker laderen fra dealextreme....
Ingen lader var tilkoblet da det skjedde ...

 

og hvor finner du den informasjonene?

For jeg finner ikke noen plass at den var tilkoblet eller ikke, men den var i en mobilholder og de fleste har en lader på holderen..

 

"By the user?s own account, there is no confirmation that the phone itself caused the explosion. ?It may actually have been caused by a combination of my CAR MOUNT and my cars heating system,? he later wrote."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jaja, kanskje tenke seg litt om før man bruker laderen fra dealextreme....
Ingen lader var tilkoblet da det skjedde ...

 

og hvor finner du den informasjonene?

For jeg finner ikke noen plass at den var tilkoblet eller ikke, men den var i en mobilholder og de fleste har en lader på holderen..

 

"By the user?s own account, there is no confirmation that the phone itself caused the explosion. ?It may actually have been caused by a combination of my CAR MOUNT and my cars heating system,? he later wrote."

Det er flere bilder av mobilholderen i tråden på boards.ie - og det er en ren passiv holder uten lader.

Det nevnes også flere steder i tråden.

 

Der finner du den informasjonen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...