Gå til innhold

Diablo III-patch innfører begrensninger for nykommere (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en av de som har opplevd problemer med RMAH.

Skulle overføre 150kr til 20 Euro, så bra funngerte det.

Endte med at transaksjonen ble vellykket uten at ordren min ble det, grrr.

Har fått kontakt med Blizzard og de sa på Mandag ettermiddag at de har kansellert ordren min. Hvor i helvette er pengene mine? -_-

Lenke til kommentar

For min del så har de nye reparasjonsprisene sunket noen gjenværende vilje til å spille noe mer. Inferno kan ikke gjennomføres uten å få deng fra elites, ikke bli drept, men få deng. Man kan ta de verste kombinasjonene med litt kløkt, men ikke uten å måtte springe, teleportere, heale, kjøre diamond etter å ha bli truffet et par ganger.

Lenke til kommentar

Man kan godt si at noe av dette kunne blitt taklet annerledes men vi har jo alle sett (alle som har spilt en del online-spill) at det er vanskelig å forholde seg til botere, scammere, svindlere og spammere for spillselskapene.

 

Det er klart det ville være å foretrekke om spillselskapene hadde bedre metoder som ikke forstyrret alle andres gameplay.. men i mellomtiden får det bare være, det blir vel et valg mellom to onder. Bedre enn at ingenting blir gjort.

Lenke til kommentar

jøss, serverene og support er dårlig på d3 var da ikkje nytt, er no folk som måte vente over 1 uke før dei fekk annual pass til d3 så 3 dager er da ikkje gale

 

Så fordi det har vært værre tilfeller er dette "ikke så ille"? Finnes ikke begrepet prinsipp lenger? Saken er da den at når du kjøper produktet er det en klar begrensning på hvor mye du kan spille de første 3 dagene, og det er ille (eller gale om du vil).

 

-Deluze

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Patch 1.0.3 knuste min Diablo 3 opplevelse og jeg har av-installert spillet.

Jeg er en av dem som hadde act 3 på farm og deler av act 4 pre 1.0.3(inferno). Etter denne patchen er det helt umulig(!) å få gode items i disse actene. Jeg forstår ikke hva blizzard tenker i forhold til gameplay og hva spillerne dems ønsker, har grådigheten tatt fullstendig overhånd... les: RMAH? Missforstå meg rett, jeg digget diablo3 og har hatt mye morro, men spillet har nå etter patch gått over å være en kjedelig-evig grinding med ENORME reperasjon kostnader (par timer med wear and tear, og ett par deaths: er minst 100k gull++).. dette resulterte at jeg til slutt blei blakk, fordi alle items som droppet var crap.

 

Jeg har mine misstanker om at blizzard selv legger ut items på RMAH for å tjene en ekstra slant.. selv om dette bare blir spekulasjoner, men tenker man litt over hvor grådige blizzard har blitt.. virker det ikke usansynlig?

 

For øvrig det viser seg at mine misstanker var rett at jeg ikke var alene:

http://us.battle.net...90100318?page=1

 

Jeg synes dette er veldig trist for blizzard. For min del kommer jeg til å være mye mere skeptisk til å kjøpe fremtidige spill. Før kjøpte jeg spill med engang blizzard hadde release. Fordi jeg visste at dette måtte være kvalitet.

 

Nå skal jeg heller vente ett par mnd, å se hva spillerne selv sier om spillet.

 

 

God helg :)

Endret av Loktar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
jøss, serverene og support er dårlig på d3 var da ikkje nytt, er no folk som måte vente over 1 uke før dei fekk annual pass til d3 så 3 dager er da ikkje gale
Så fordi det har vært værre tilfeller er dette "ikke så ille"? Finnes ikke begrepet prinsipp lenger? Saken er da den at når du kjøper produktet er det en klar begrensning på hvor mye du kan spille de første 3 dagene, og det er ille (eller gale om du vil).-Deluze

 

Jeg bestilte et spill fra Sverige, men måtte vente en hel måned før jeg fikk det pga tolling. Jeg skal saksøke Posten fordi jeg ikke fikk spillet jeg hadde kjøpt på dagen. Eller du kan ta en valium, nyte solen og tenke på kjøpet ditt som en bestilling, om du da ikke heller kjøper det i butikk og slipper begrensningen fullstendig. Verre er det ikke. Om begrensningen i tillegg reduserer spammere, botter, goldsellers og så videre med en tredel er det helt klart verdt det.

Lenke til kommentar
jøss, serverene og support er dårlig på d3 var da ikkje nytt, er no folk som måte vente over 1 uke før dei fekk annual pass til d3 så 3 dager er da ikkje gale
Så fordi det har vært værre tilfeller er dette "ikke så ille"? Finnes ikke begrepet prinsipp lenger? Saken er da den at når du kjøper produktet er det en klar begrensning på hvor mye du kan spille de første 3 dagene, og det er ille (eller gale om du vil).-Deluze

 

Jeg bestilte et spill fra Sverige, men måtte vente en hel måned før jeg fikk det pga tolling. Jeg skal saksøke Posten fordi jeg ikke fikk spillet jeg hadde kjøpt på dagen. Eller du kan ta en valium, nyte solen og tenke på kjøpet ditt som en bestilling, om du da ikke heller kjøper det i butikk og slipper begrensningen fullstendig. Verre er det ikke. Om begrensningen i tillegg reduserer spammere, botter, goldsellers og så videre med en tredel er det helt klart verdt det.

 

 

Vil du faktisk si at det er det samme? Jeg kan være tilbøyelig til å si at det er likheter, men kun fordi at både lavendel og flodhest er levende organismer vil jeg ikke henge opp flodhest for å få frisk lukt i rommet.

 

Videre er det vel ikke Posten du bør saksøke, det er vel heller tollen om det er derfor du ikke fikk varen, noe som i seg selv ikke er rimelig.

 

Forsinkelse ved kjøp av en vare kan ikke sammenlignes med manglende innhold ved mottak av nevnte vare.

 

Ville du ha reagert hvis du kjøpte en ny bil som ikke kunne kjøres lenger enn 4 km de første 3 dagene?

 

 

-Deluze

 

 

 

 

Jeg har mine misstanker om at blizzard selv legger ut items på RMAH for å tjene en ekstra slant.. selv om dette bare blir spekulasjoner, men tenker man litt over hvor grådige blizzard har blitt.. virker det ikke usansynlig?

 

 

Jeg skal ikke ta stilling til om dette er riktig eller ikke, men jeg vil påpeke at dette er noe jeg ikke har tenkt over. Det må da være svært fristende for spillselskaper med denne slags løsninger å slenge ut noen items her og der. Det er en interessant tanke du kommer med.

Endret av Deluze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ville du ha reagert hvis du kjøpte en ny bil som ikke kunne kjøres lenger enn 4 km de første 3 dagene?

 

Nei, selvsagt ikke hvis de hadde sagt fra før jeg kjøpte bilen. Hadde jeg hatt noe imot det hadde jeg jo kjøpt bilen et annet sted eller tatt bussen.

 

Men jeg begynner å bli drittlei all sytingen over Diablo 3, så jeg kommer ikke til å kommentere noen som helst som har med spillet å gjøre lengre. Jeg kommer heller til å faktisk spille det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ville du ha reagert hvis du kjøpte en ny bil som ikke kunne kjøres lenger enn 4 km de første 3 dagene?

 

Nei, selvsagt ikke hvis de hadde sagt fra før jeg kjøpte bilen. Hadde jeg hatt noe imot det hadde jeg jo kjøpt bilen et annet sted eller tatt bussen.

 

Men jeg begynner å bli drittlei all sytingen over Diablo 3, så jeg kommer ikke til å kommentere noen som helst som har med spillet å gjøre lengre. Jeg kommer heller til å faktisk spille det.

 

Og det er jo greit at du mener det, selv mener jeg at det er helt feil å legge inn unødvendige begrensninger. Kos deg med D3 du, så skal jeg heller nyte andre spill. God helg!

 

-Deluze

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Imponerer meg at spelet har so mange feil. Betaen var jo meir stabil enn det ferdige produktet. Har faktisk aldri irritert meg over at eg ikkje har brukt angreretten når eg handla på nettet før eg kjøpte D3.

 

Både for nye diablo spelarar og gamle (min gruppering) anbefaler eg at man heller legger dei her pengane i eit beire spel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, selvsagt ikke hvis de hadde sagt fra før jeg kjøpte bilen. Hadde jeg hatt noe imot det hadde jeg jo kjøpt bilen et annet sted eller tatt bussen.

 

Hva om du selv var ansvarlig for å lese alle uttaleser bilselskapet har gjort før salget for å finne ut av det? Det var mange som kjøpte D3 etter patch 1.0.3 uten å høre noe som helst om at de ikke fikk hele spillet før etter 3 dager.

 

Jeg syns hele greia lukter svindel og er nok et eksempel på hvor til helvete spillet har gått pga RMAH. Kan forstå du er lei sytingen for det er MYE syting, men det er kanskje ikke så rart når Blizzard gjørt alt de kan for å få folk forbanna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette begynner jo å bli litt komisk. Nå som dette ble postet i flere viktige nyhetssider sier blizzard plutselig at dette ikke var med vilje og var en FEIL, og alle poster av moderatorer på blizzard-forum som tydeligvis sier at dette var med vilje har blitt fjernet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...