Gå til innhold

Slik blir Nintendo 3DS XL (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny utgave av 3DS, men fortsatt ikke to analoge slidepads?

Hva er det Nintendo holder på med?!

La meg forstå dette riktig: En større og mer klumpete 3DS med dobbelt så stor skjerm, selv om oppløsningen fortsatt er den samme. Altså dobbelt så pixlete bilde og hakkete grafikk. Og attpåtil koster den mer penger.

LOL?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Slapp av, Nintendo skal selvfølgelig melke litt til, så det kommer nok en dual analog utgave før eller senere :dremel: 3D-effekten er jo flott det, men med en så ømfintlig og dårlig teknologi som 3DS har er det ett rent mareritt å bruke 3D-muligheten under gameplay, sett at man elsker grøtete bilde!

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slapp av, Nintendo skal selvfølgelig melke litt til, så det kommer nok en dual analog utgave før eller senere :dremel: 3D-effekten er jo flott det, men med en så ømfintlig og dårlig teknologi som 3DS har er det ett rent mareritt å bruke 3D-muligheten under gameplay, sett at man elsker grøtete bilde!

Herre min... Har aldri hatt problemer med 3D teknologien bak denne konsollen, har du blitt rammet av parkinson?.

 

 

Lenke til kommentar

Slapp av, Nintendo skal selvfølgelig melke litt til, så det kommer nok en dual analog utgave før eller senere :dremel: 3D-effekten er jo flott det, men med en så ømfintlig og dårlig teknologi som 3DS har er det ett rent mareritt å bruke 3D-muligheten under gameplay, sett at man elsker grøtete bilde!

Herre min... Har aldri hatt problemer med 3D teknologien bak denne konsollen, har du blitt rammet av parkinson?.

 

Har du prøvd å spille Resident Evil: Revelations sitt hektiske gameplay og samtidig nyte den gode 3D-dybden dette spillet gir? Det er sannelig ikke lett uten å påføre seg selv en eller annen form for muskel/sene belastning.

 

Uansett tilfører ikke 3D-effekten noe merkbart til opplevelsen, så jeg ser på dette som ren gimmick. Dessuten knekker den batteriet fullstendig, så det er kanskje like greit at det ikke fungerer så bra.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Har du prøvd å spille Resident Evil: Revelations sitt hektiske gameplay og samtidig nyte den gode 3D-dybden dette spillet gir?
Kun demoen siden jeg har null interesse for RE-serien men kan se for meg dette hektiske gameplayet ikke finner sted der.
Det er sannelig ikke lett uten å påføre seg selv en eller annen form for muskel/sene belastning.
Har selv vært borti dette uten at det har plaget me så fyktelig mye.
Uansett tilfører ikke 3D-effekten noe merkbart til opplevelsen, så jeg ser på dette som ren gimmick.
Deg om det.
Dessuten knekker den batteriet fullstendig, så det er kanskje like greit at det ikke fungerer så bra.
Selv har jeg aldri hatt problemer med batterilevetiden på 3DS'en min, muligens fordi jeg aldri har den med meg ut av huset. Batteriet blir uansett større in XL utgaven, jeg har også hørt at innsynsvinkelen vil bli større.

 

Jeg kan med sikkerhet si at dette blir kjøp på dag en for meg, jeg satt senest i går å sjekka prisjakt.no etter en billig DSi XL så denne nyheten passet meg utmerket.

Lenke til kommentar

Hvordan du kan benekte hektisk gameplay i RE uten å ha gjennomført spilllet, men kun basert på en demo er intet mindre enn idiotisk og feil. Resten av punktene dine er legitime og det respekterer jeg fullt ut :)

 

Skjønner ikke helt hva du fabler om, jeg poengterte at jeg kun hadde prøvd demoen og at de mest hektiske situasjonene sikkert ikke fant sted i den. Ikke at de ikke var i spillet i det heletatt. Jeg kunne sikkert ordlagt meg bedre, men men... :)

Endret av Chiramii
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg går ikke rundt i byen og spiller ds uansett. Kom med noen skikkelige rpger så kjøper jeg.

 

Hva med Tales of the abyss? Utrolig bra spill. ;) Jeg har lyst på denne, og 2000 spenn høres ikke så verst ut. Men vi får se om Gamestop kjører det vanlige innbytte-greiene, så vi får den enda billigere om vi leverer inn den gamle 3DSen.

Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke helt hva du fabler om, jeg poengterte at jeg kun hadde prøvd demoen og at de mest hektiske situasjonene sikkert ikke fant sted i den. Ikke at de ikke var i spillet i det heletatt. Jeg kunne sikkert ordlagt meg bedre, men men... :)

 

Åh, beklager ! Da er jeg med :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...