Gå til innhold

Enter the Dominatrix blir Saints Row 4 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Det er denne kopiverdenen som har fått navnet Domantrix."

 

Det skal vel være Dominatrix? :p Jeg håper SR4 blir bra, men de må lære fra SR3. En ting er å ha det så overdrevent og absurd som mulig, men de må ikke glemme at vi først og fremst vil ha et spill. Jeg tror det var den største feilen de gjorde med SR3. På papiret høres det morsomt å henge etter en hånd fra et helikopter og skyte med sniper-rifle, men i praksis ble det svært vanskelig å sikte presist nok. Og det var bare det andre eller tredje oppdraget, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Det blir vel litt sånn som med Two Worlds. Det skulle få en stor DLC som het Two Worlds: The Temptation, men etter en stund droppet de det og gjorde heller om til Two Worlds 2. Nå har ikke jeg spilt Two Worlds 2 enda, men har lest mye positivt om det.

 

Gleder meg enormt til Saints Row 4. Jeg er spent på å se hvordan det gikk med

Johnny

Ikke klikk på spoiler med mindre du har rundet spillet eller har null interesse av spillene :p

Lenke til kommentar

Det blir vel litt sånn som med Two Worlds. Det skulle få en stor DLC som het Two Worlds: The Temptation, men etter en stund droppet de det og gjorde heller om til Two Worlds 2. Nå har ikke jeg spilt Two Worlds 2 enda, men har lest mye positivt om det.

 

Gleder meg enormt til Saints Row 4. Jeg er spent på å se hvordan det gikk med

Johnny

Ikke klikk på spoiler med mindre du har rundet spillet eller har null interesse av spillene :p

Han

døde jo? Skuespilleren spiller jo i TV-serie nå

 

Lenke til kommentar

Håper for dems skyld at det har mere content enn Saints Row 3.

Misforstå meg rett, jeg digga spillet - men det var jo over i løpet av en kveld. Riktig nok ikke alle collectibles og missions på 100%, men så er jeg ikke noen achiever. Jeg er en explorer. Når jeg har sett det meste av det som kan sees så anser jeg ett spill som ferdig. Spillet var bra, men for kort - og nei, jeg kommer nok ikke til å kjøpe DLC siden de ikke legger til nye områder men kun små missions og units(etter hva jeg har sett). Om de ikke klarer bedre på firern graver de bare sin egen grav.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...