Gå til innhold

Denne fjerner virus fra PC-en din


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Brukere på Amazon.com er mer positive og har gitt FixMeStick et gjennomsnitt på fem av fem stjerner. En av brukerne skriver at «produktet er fantastisk, enkelt, brukervennlig og fungerer utrolig godt."

 

Hvorfor blir dette i det hel tatt nevnt? Hvilket metode har disse brukerne brukt for å teste produktet? De eneste produktene som får dårlig omtale av kjøperne selv er de som har helt åpenbare feil og mangler. I beste fall er dette et forsøk på å forlenge artikkelen. I verste fall mener artikkelforfatteren virkelig at brukeromtaler på amazon.com er av vesentlig betydning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor blir dette i det hel tatt nevnt? Hvilket metode har disse brukerne brukt for å teste produktet? De eneste produktene som får dårlig omtale av kjøperne selv er de som har helt åpenbare feil og mangler. I beste fall er dette et forsøk på å forlenge artikkelen. I verste fall mener artikkelforfatteren virkelig at brukeromtaler på amazon.com er av vesentlig betydning.

fordi hw.no har mistet sin kvalitet. Og er etter min mening blitt nedgradert til Se og Hør nivå.

Vet ikke hvorfor jeg er innom her engang.. :\

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvorfor blir dette i det hel tatt nevnt? Hvilket metode har disse brukerne brukt for å teste produktet? De eneste produktene som får dårlig omtale av kjøperne selv er de som har helt åpenbare feil og mangler. I beste fall er dette et forsøk på å forlenge artikkelen. I verste fall mener artikkelforfatteren virkelig at brukeromtaler på amazon.com er av vesentlig betydning.
fordi hw.no har mistet sin kvalitet. Og er etter min mening blitt nedgradert til Se og Hør nivå.Vet ikke hvorfor jeg er innom her engang.. :\

 

Jeg er innom verre sider og gjør det bare som ett tidsfordriv...

Lenke til kommentar

Bruk Linux der du kan, og ta image-backup av C: på Windows PCene. Og selvsagt, installer virusbeskyttlese, gode gratis alternativer finnes.

Unngår en å bruke programmer som automatisk kjører ting fra mail/nettet (som Outlook og IE). Skul du absolutt bruke IE, clean alltid cache mappa den bruker FØR restart av PC.

 

Da trenger du ikke denne dyre og uperfekte løsningen :)

Endret av morten_b
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...