Gå til innhold

Vakre Ōkami får nyversjon (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Studioet ble nedlagt kort tid etter PS2-versjonen, men vi fikk likevel en svært bra oppfølger på DS kalt Okamiden. I tillegg har vi jo en Wii-versjon av Okami, og snart får vi en HD remake på PS3. At studioet er nedlagt betyr ingenting. Capcom eier fortsatt lisensen, så de kan lage så mange spill de vil. Blir neste spill halvparten så bra som Okami og Okamiden er det verdt det. ;)

Lenke til kommentar

Okami er et av tidenes mest oversette spill. Utenom den nydelige grafikken og den gode spillbarheten kan det også skilte med et av de vakreste lydsporene jeg har hørt i et spill. Glemmer aldri når du utforsker Shinshu Fields og

musikken starter. Når jeg tenker på det er det rett og slett trist at et så godt spill som Okami solgte så dårlig. Skulle gitt mye for Okami 2, men tør ikke holde pusten. Kanskje hvis denne HD-remaken selger bra, at Capcom da vil gi det en sjanse?
Lenke til kommentar

Okami er et av tidenes mest oversette spill. Utenom den nydelige grafikken og den gode spillbarheten kan det også skilte med et av de vakreste lydsporene jeg har hørt i et spill. Glemmer aldri når du utforsker Shinshu Fields og

musikken starter. Når jeg tenker på det er det rett og slett trist at et så godt spill som Okami solgte så dårlig. Skulle gitt mye for Okami 2, men tør ikke holde pusten. Kanskje hvis denne HD-remaken selger bra, at Capcom da vil gi det en sjanse?

Thats industri, Capcom så ingen profitt og gjorde som alle andre ville gjort , throw that shit away.

Spillet solgte dårlig, ingen som har gjort noe galt, sån er det bare.

Lenke til kommentar

Vi har allerede Okami 2. Det heter Okamiden, foregår ni måneder etter Okami og har sønnen til Amiterasu i hovedrollen. Han har stort sett samme krefter som moren, men er ennå bare en liten valp og har ikke lært seg å bruke dem ennå. Personlig synes jeg det er minst like bra som Okami. Kanskje bedre, da touchskjermen til DS passer perfekt til penselen, og de har luket ut mye av det som trakk ned i Okami. Eneste minuset er at det er på DS, så det er dømt til å bli enda mer oversett enn Okami.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...