Gå til innhold

Test: Motorola Xoom2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det mulig å ikke installere programvaren på pcen?:

 

Skal du overføre filer til og fra Xoom 2 så tenker du kanskje at det bare er å plugge i en vanlig Micro-USB-datakabel. Så enkelt kan det være, og så enkelt er det dessverre ikke. For å få overført filer til og fra Xoom 2 må du nemlig installere Motorolas eget program for dette.

Vi har nok skrot på PC-en fra før, og er ikke spesielt glad i slike sære løsninger. Hvis du absolutt er ute etter et lukket og låst system så kan du like gjerne kjøpe deg en iPad med en gang isteden.

 

Motocast er en av de beste funksjonene... du kan få tilgang til filer på pcen din hvor som helst via wlan dersom pcen din står på. dvs er du på hytta kan du spille av film som er på pcen hjemme.... du syncer ufattelig enkelt mediefiler gjennom motocast...

Har brukt nettbrettet noen uker og er meget godt fornøyd. batteritiden er bra, skjermen god... knappene sin plassering er kun en vanesak..

skal du se video på ipad så er videobildet like stort som på xoom 2 sin 8.2" skjerm. dette pga skjermformat... dvs 10" er større enn ipad pga skjermformat til film.

Jeg har ikke merket noe hakking i programmer. Mitt terningkast er utvilsomt 5.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har hatt denne i 4 dager og det jeg reagerer på i testen deres er at dere sier at den hakker i spill?

Har spilt gta3 ,riptide og rekcless racing

flyter bra hos meg...og bare det at man kan bruke den som fjernkontroll på over 200.000 apparater er et stort pluss.sist jeg sjekket så skulle den få ics i begynelsen av juli..klare å vente til da:

Endret av cosm0
Lenke til kommentar

Har hatt denne i 4 dager og det jeg reagerer på i testen deres er at dere sier at den hakker i spill?Har spilt gta3 ,riptide og rekcless racingflyter bra hos meg...og bare det at man kan bruke den som fjernkontroll på over 200.000 apparater er et stort pluss.sist jeg sjekket så skulle den få ics i begynelsen av juli..klare å vente til da:

 

+ twonky er helt genialt... streamer bilder og film rett til tv uten kabler/appletv...

 

Lenke til kommentar

Hei, takk for tilbakemeldinger.

 

Det er selvsagt fint at Motorola lager ekstra funksjonalitet som Motocast, men poenget vårt er at vi ønsker å velge selv. Vi vil ikke bli tvunget til å installere Motorolas programvare på PC-en for å bruke nettbrettet. Vi gjør selvsagt dette når vi tester et nettbrett eller en telefon, men det bør i våre øyne være mulig å la være for en vanlig bruker. Det er ikke alle som er spesielt glad i "bloatware". Et annet eksempel på når dette kan være uheldig er hvis du skal koble nettbrettet til en PC som ikke er din egen.

 

Vi er klar over at nettbrettet langt fra er rykende ferskt, dette står også i testen:-)'

 

Hvis det er noen som bruker disse brettene og ikke opplever hakking så er det bare å gratulere:-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...