Gå til innhold

Se brukernes beste maibilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Er maskinen min hacket?? For jeg vitterlig ser 3 bilder i fra meg i denne tråden!! Det langt unna 1. april nå gutter!!! :omg:

 

 

Er vel en påskjønnelse for at du ikke har mast denne måneden :p

 

Vet du.. den tanken slo meg også..!! :D

Lenke til kommentar

Morsomt å bli med i det gode selskapet denne gangen.

 

Kan forøvrig nevne at det ble brukt en PinWide på E-P1* - et pinhole-helvete av et objektiv ifølge bykatt ;) Noe jeg ikke skal protestere på ... Den har en brennvidde på rundt 11mm og har kraftig fargestikk i kantene i tillegg til vignetteringen. Jeg har dempet tonene ganske kraftig i bildet!

 

*) Stativ er en selvfølge - i dette tilfelle en GorillaPod

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Takk til Akam-redaksjonen for rosende omtale. Det var jo ikke måte på. :ohmy::) Dette skal jeg ta med meg videre på dager der jeg kjenner fotolysten er på bånn.

 

Og grattis til istereo for 3 utvalgte bilder. Det virker som om 3 bilder fra samme person er maks redaksjonen tar med, så du er med i en "ekslusiv klubb" nå. ;)

Lenke til kommentar

Det finnes ikke noe absolutt maksantall, men det er klart at nåløyet blir smalere og smalere jo flere bilder man har som er utvalgt i en og samme artikkel. Akkurat her hadde iStereo både et sterkt enkeltbilde og en god serie, og da ble det feil å ikke la serien være representert av mer enn ett enkelt bilde. Dermed bre det tre.

 

Jeg synes for øvrig det er dritkult at disse artiklene motiverer folk! Det var det som var motivasjonen min til å begynne i denne jobben i utgangspunktet, og mye av min egen motivasjon for å fortsette med disse artiklene. De er vanskelige å skrive, og tidkrevende, så det er bra de er verdt innsatsen! :thumbup:

Endret av Aetius
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det finnes ikke noe absolutt maksantall, men det er klart at nåløyet blir smalere og smalere jo flere bilder man har som er utvalgt i en og samme artikkel. Akkurat her hadde iStereo både et sterkt enkeltbilde og en god serie, og da ble det feil å ikke la serien være representert av mer enn ett enkelt bilde. Dermed bre det tre.

 

Skjønner. Men 3 bilder er det som maks er plukket ut til nå. :)

 

Jeg synes for øvrig det er dritkult at disse artiklene motiverer folk! Det var det som var motivasjonen min til å begynne i denne jobben i utgangspunktet, og mye av min egen motivasjon for å fortsette med disse artiklene. De er vanskelige å skrive, og tidkrevende, så det er bra de er verdt innsatsen! :thumbup:

 

Det er det. :) Å få "fremhevet" bilder av folk som har utdanning innen foto og som driver med det på heltid, blant bilder som også tas av profesjonelle, gir i alle fall meg en boost.

Lenke til kommentar

Ikke tilgang til pc og lite med nett for tiden så vil bare droppe en kjapp kommentar og rette et stort takk for å ha blitt utvalgt igjen selv om jeg ikke følte jeg fortjente det denne måneden. Det er så mange bra bilder som blir lagt ut i disse trådene at jeg nesten blir flau de gangene jeg får med et bilde. Jeg vil også istemme med de som sier at dette motiverer, det gjør det absolutt, for meg har det mye å si. Kjempemorsomt, tusen takk igjen!

 

Blir for øvrig en måneds pause på meg nå grunnet jobb og at jeg sendte inn kamera og objektiv for rens og kalibrering, gleder meg allerede til sensommeren og håper å få med noen bilder i august. Ha en fin sommer akamister!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...