Gå til innhold

D-Link slipper smart lommeruter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt behovet for en ekstra RJ-45 port. Denne er ment for å dele nettet fra en annen maskin, modem eller router, uten å måtte ha med seg stor kloss.

 

Skal du dele nettet med flere andre maskiner får du heller dele det før denne ruteren med en switch eller direkte fra modemet e.l.

 

Men er det ingen mulighet for å koble på et usb-modem? Hadde vært greit å dele 3G / 4G på hytta med en sånn ruter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Men er det ingen mulighet for å koble på et usb-modem? Hadde vært greit å dele 3G / 4G på hytta med en sånn ruter.

Da ville jeg heller spandert pengene på en smarttelefon med innebygget Wifi aksesspunkt. Da slipper man kabler og er ikke avhengig av 230V.

 

interesant. men hvor lang er rekkevidden mellom hver enhet når den brukes som repeater ?

Det avhenger veldig av hindringer, forstyrrelser og mottakerutstyr, så jeg tviler på de oppgir noen bestemt avstand.

Lenke til kommentar

Synes denne virker grei jeg. Minner litt om en tp-ling jeg kjøpte i kina som bare er tilgjengelig på det kinesiske markede, og da bare med kinesisk bruksanvisning og oppsett. Litt stress å sette opp kan man si.

 

Kanskje jeg skal bytte den ut nå. Er veldig greit å ha en sånn liten sak på hotelrom der jeg har kablet internet når jeg er ute på jobbreiser. Forsåvidt mye bedre en wifi som er normalt på hotelrom, i alle fall i vesten.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...